Dėl to „Netflix“ dabar išbando naują funkciją – automatinį serialų ir filmų anonsų rodymą.
Jorisas Eversas, „Netflix“ viceprezidentas komunikacijai Europoje, sako, kad bendrovė nori pasiūlyti tokią patirtį, kokią siūlo televizija – įsijungus televizorių, yra rodomas judantis vaizdas.
„Mes naudojamės tokiais dalykais, prie kurių žiūrovus jau pripratino tradicinė televizija. Naudojamės internetu, kad tuos dalykus patobulintume“, – pridūrė jis.
Įprastai filmų anonsai trunka apie 2 minutes, tačiau „Netflix“ anonsai bus daug trumpesni.
Šią naują funkciją dabar bando 3 tūkst. vartotojų. Įmonės vadovai yra beveik įsitikinę, kad testai bus sėkmingi ir nauja funkcija jau greitai bus pristatyta visiems „Netflix“ vartotojams.
„Netflix“ komanda jau dirba su anonsais. Įmonė siūlo apie 13 tūkst. pavadinimų kūrinius, taigi darbo tikrai sočiai.