Netradicinė darbuotojų paieškos kampanija patobulino ir patį kandidatavimo procesą

Artėjant šventiniam laikotarpiui daugeliui su prekyba susijusių įmonių išauga papildomų darbuotojų poreikis. Ne išimtis ir tūkstančius e. komercijos verslų šalyje aptarnaujanti siuntų bendrovė „Omniva LT“. Siekdama pritraukti apie 100 kurjerių ir siuntų skirstytojų, įmonė pasitelkė netradicinę reklamos kampaniją, kuri kviečia tiesiog „išsiųsti save į darbą“, rašoma pranešime spaudai.
Milda Jankauskytė.
Milda Jankauskytė. / OMNIVA nuotr.

Kandidatuoti turi būti lengva

Reklamos kampaniją sukūrusios agentūros „Clinic 212“ kūrybos ir strategijos vadovas Mantas Velykis sako, kad kampanijos unikalumą lemia ne tik nestandartiniai reklamos sprendimai, bet ir tai, kad dėl jos įgyvendinimo patobulintas ir pats kandidatavimo į darbo vietą procesas.

„Ši kampanija nebuvo mums tradiciška, nes turėjome svarstyti ne seriją įprastinių reklamos priemonių, bet iš esmės pergalvoti patį įdarbinimo procesą – kaip pretenduoti į siūlomas darbo vietas be CV ir kitų procesą apsunkinančių nepatogumų“, – dalijasi M.Velykis.

Prisijungti prie „Omniva LT“ komandos kviečiama paprasčiausiai išsiuntus SMS žinutę, trumpai pabendravus su virtualiu asistentu „Facebook“ socialiniame tinkle arba naujajame įmonės karjeros puslapyje karjera.omniva.lt keliais mygtukų paspaudimais pareiškus norą dirbti bendrovėje. Iki lapkričio vidurio truksiančiai reklamos kampanijai įgyvendinti pasitelktos ir tradicinės, ir netradicinės reklamos priemonės. Kampanijos žinutei užtvirtinti sukurtas vaizdo klipas, kuriame vaizduojama, kaip potencialus darbuotojas bando išsiųsti save į darbą paštomatu.

Dėl savo kitoniškumo publikos dėmesį pelnė ir reklamos kampanijos įgyvendinimo darbai. Pasak M.Velykio, filmuojant vaizdo klipą, praeiviai teiravosi, ar tikrai nuo šiol įmanoma paštomatu išsiųsti ir save.

Komentuodama reklamos kampanijos idėją, „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė sako, kad įprastai kandidatuojant į norimą darbo poziciją tenka susidurti su ne vienu reikalavimu. OMNIVA kviečia žiūrėti paprasčiau ir aplikuoti į siūlomą darbo poziciją tiesiog išsiuntus SMS žinutę ar vienu paspaudimu pateikus savo kandidatūrą.

„Unikalumas slypi paprastume. Tai taikytina ne tik kalbant apie šią reklamos kampaniją, bet ir apie patį kandidatavimo procesą, – apibendrina ji. – Žinoma, prieš priimdami į darbą, su kiekvienu kandidatu susipažinsime ir pabendrausime.“

Pasiruošę priimti apie 100 darbuotojų

Šiandien bendrovė prie savo komandos kviečia prisijungti kurjerius ir siuntų skirstytojus. Darbuotojų ieškoma Vilniuje ir Kaune – ten, kur susitelkę didžiausi bendrovės siuntų rūšiavimo ir skirstymo centrai, laukiantys pastiprinimo.

„Papildomi darbuotojai mums ypač svarbūs šventiniu laikotarpiu, tad jam ruošiamės ir renkame geriausią, motyvuotą komandą. Į savo gretas šiemet pakviesime apie 100 darbuotojų“, – teigia M.Jankauskytė.

OMNIVA savo darbuotojams suteikia visas galimybes mokytis bei tobulėti ir kviečia augti kartu su ambicinga komanda tarptautinėje įmonėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų