Netrukus Lietuvoje duris praversiantis „Subway“ naudosis lietuviškais verslo valdymo sprendimais

Netrukus duris Lietuvoje atversiantis JAV greitojo maisto tinklas „Subway“ savo užkandines šalyje valdys lietuvių bendrovės „UCS Baltic“ plėtojamu sprendimu „R–Keeper“.
Vienam „Subway“ tinklo sumanytojų, milijardieriui Fredui DeLuca, dėl skundų gali tekti patuštinti kišenę.
„Subway“ tinklo sumanytojas Fredas DeLuca. / AFP/Scanpix nuotr.

Lietuvoje „Subway“ klientai galės atsiskaityti negrynaisiais pinigais „WoraPay“, „MokiPay“, „Gifty“ ir kitų mūsų partnerių sprendimų pagalba, - sakė E.Remeikis.

„Rinkdamiesi valdymo sistemą „Subway“ bendravo su daugeliu automatizavimo ir valdymo paslaugas siūlančių Lietuvos ir Lenkijos įmonių. Mes geriausiai atitikome jų poreikius, nes vietinėje rinkoje dirbančiam partneriui lengviau teikti sistemos palaikymą. Be to, esame šalyje įsitvirtinę, kaip šio segmento lyderiai, srities naujoves pristatantys pirmieji. Pavyzdžiui, Lietuvoje „Subway“ klientai galės atsiskaityti negrynaisiais pinigais „WoraPay“, „MokiPay“, „Gifty“ ir kitų mūsų partnerių sprendimų pagalba“, – sako Evaldas Remeikis, „UCS Baltic“ vadovas.

Pasak jo, užkandinių tinklas turi labai konkrečius reikalavimus, kaip valdyti restoranus. Todėl lietuviams teko įgyvendinti sprendimus, kuriuos „Subway“ savo restoranuose per daugelį metų išdirbo iki smulkiausių detalių. Dėl jų sudėtingumo „R–Keeper“ pritaikymas „Subway“ Lietuvoje užtruks net keturis kartus ilgiau nei įprastai.

„UCS Baltic“ užkandinių valdymo sistemoje įdiegė standartinį visame tinkle naudojamą kasos lango ir prekių išdėstymą bei specialius modulius, generuojančius pardavimų, sandėlio, likučių ir patiekalų ataskaitas.

„Greitojo maisto sektorius ypatingas tuo, kad čia itin didelis dėmesys skiriamas aptarnavimo greičiui. „Subway“ naudos pardavimo kontrolės modulį, kuris sujungia stebėjimo kameras ir pačią valdymo sistemą „R–Keeper“. Šis sprendimas leidžia per ekraną stebėti restoranų darbą bei subtitrų pagalba gauti tikslią informaciją, kokios operacijos atliekamos kasoje. Tai padeda savininkams optimizuoti restorano darbą, kad šis vyktų dar sparčiau“, – teigia E. Remeikis.

Be to, artimiausiu metu „UCS Baltic“ pasiūlys naujovę, kuri dar labiau sutrumpins prie kasos praleidžiamą laiką: stovinčių eilėje klientų užsakymus bus galima priimti delninuku, todėl pasiekus kasą ten jau lauks paruoštas maistas ir aptarnaujamam asmeniui teliks sumokėti pinigus.

Panašų „UCS Baltic“ sprendimą Lietuvoje taip pat naudoja ir kitas JAV greitojo maisto užkandinių tinklas KFC.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų