„Visoje Lietuvoje nuo penktadienio neveikia Lietuvos pašto siuntų terminalai – klientų aptarnavimo telefonu neprisiskambinsi. Nors siuntų siuntimas nevyksta, paštas vis tiek internetu priima užsakymus ir ima klientų pinigus, nepranešdamas apie tai, kad reikės laukti neaišku kiek dienų, kol galų gale jie pataisys tuos terminalus! Žmonių mulkinimas“, – piktinosi į redakciją parašęs 15min skaitytojas.
„Lietuvos pašto“ atstovė Gintarė Kitovė pripažino, kad savaitgalį buvo sutrikimų, kurie iki šiol iki galo nepanaikinti.
„Dėl didelio sistemos apkrovimo šį savaitgalį turėjome techninių nesklandumų su LP EXPRESS siuntų terminalais. Šiuo metu jau dauguma LP EXPRESS terminalų veikia ir klientai gali dėti siuntas“, – sakė ji.
Tiesa, „Lietuvos pašto“ feisbuko paskyroje klientai skundžiasi, kad be problemų veikia tik Vilniaus ir Kauno terminalai, o kitur iki šiol negalima priduoti siuntinio.
„Šiuo metu dar aiškinamės tikslias problemos kilimo priežastis“, – pridūrė G.Kitovė.
„Lietuvos paštui“ tenka konkuruoti su Estijos, Suomijos įmonėmis, kurios teikia analogiškas paslaugas šalyje.