Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nextury“ su vienu iš „Groupon“ vadovų investavo į lietuvišką nuolaidų startuolį

Prie Lietuvoje kuriamos naujos kartos nuolaidų platformos „Dealoyal“ vystymo prisijungė vienas iš buvusių didžiausio pasaulyje grupinio apsipirkimo portalo „Groupon“ vadovų Michaelis Shimas. Lankydamasis Lietuvoje investuotojas teigė, kad startuolis sukūrė inovatyvų rinkodaros sprendimą, itin naudingą smulkiam ir vidutiniam verslui.
„Deloyal“ programėlė
„Deloyal“ programėlė

M.Shimas taip pat investavo į „Deloyal“, tačiau sandoriu vertė neatskleidžiama. 

„Lokalios rinkodaros Šventasis gralis visuomet buvo sujungti reklamą su fiziniais atsiskaitymais parduotuvėse ar biuruose. Lietuvių kuriamam „Dealoyal“ tai pavyko padaryti. Man be galo malonu prisijungti prie komandos pasidalinant savo patirtimi, kaip išauginti verslą ir tapti pasaulinio lygio kompanija”, – sakė buvęs „Groupon“ viceprezidentas.

„Jau visai netrukus vartotojui nebereikės grūsti į piniginę dešimčių skirtingų nuolaidų kortelių“, – pasakojo startuolio vadovas Gvidas Grinkas.

M. Shimas startuoliui pataria produkto vystymo ir rinkodaros klausimais bei pristato „Dealoyal“ investuotojų bendruomenei Silicio slėnyje (JAV). Bendrovė planuoja savo veiklą už Lietuvos ribų išplėsti 2016-ųjų pradžioje.

Startuolis jau yra gavęs investiciją iš privataus rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“. „Labai džiaugiamės, kad mūsų portfelio kompanijai pavyko pritraukti tokio rango profesionalą kaip Michaelis. Dėl bendradarbiavimo plečiant kompaniją į JAV ir globaliai deramės ir su kitais žinomais verslininkais, tiek iš „Groupon“, tiek iš kitų garsių Silicio slėnio kompanijų“, – tvirtino „Nextury Ventures“ įkūrėjas Ilja Laursas.

„Bendrovė veiklą Lietuvoje pradėjo prieš keletą mėnesių. „Dealoyal” šiuo metu testuojama su keliais pardavėjais, jau greitu metu pristatysime daugiau partnerių iš įvairių sričių, – pasakojo startuolio vadovas Gvidas Grinkas. – Po pirmųjų mėnesių matome, kad tiek pirkėjai, tiek pardavėjai su dideliu entuziazmu priėmė mūsų produktą. Pirkėjams leidžiame atsiskaitant mokėjimo kortele gauti nuolaidas iš visų mūsų partnerių. Jau visai netrukus vartotojui nebereikės grūsti į piniginę dešimčių skirtingų nuolaidų kortelių.“

Anot jo, pardavėjams platforma patogi tuo, kad suteikiame galimybę nemokamai įsidiegti šiuolaikišką, „išmaniąją“ nuolaidų ir lojalumo platformą. G. Grinkas pateikė praktišką pavyzdį, kaip veikia platforma: vienas iš pirkėjų į „Dealoyal“ sąskaitą jau susigrąžino 79,29 EUR. Tokią premiją jis gavo restorane kortele apmokėjęs 264,29 EUR sąskaitą.

Kaip veikia „Dealoyal“ galite pamatyti vaizdo įraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai