„Jeigu bijosi priimti sprendimus ar naujus iššūkius, tave lydės įtampa ir negalėsi tobulėti, todėl būtina būti drąsiam. Nors pačio žmogaus indėlis kylant pareigose yra labai svarbus, kai įmonė padeda ir skatiną žmogų, pasireiškia visas jo potencialas ir galimybės“, – teigia Tadas Kastanauskas, „Tele2" išankstinės mokėjimo paslaugos produkto specialistas.
Tobulėti skatina vertybės ir kolegos
Jo teigimu, jau pirmosios pažinties su „Tele2“ metu jis suprato, kad norėtų čia dirbti – įsiminė laisvas darbuotojų bendravimas bei darbas be įtampos. Anot T.Kastanausko, per ketverius metus jis pakeitė net 4 pozicijas, o tai leido ne tik bendrauti su naujais žmonėmis, bet ir pamatyti, kaip jie mąsto bei kokius darbo metodus taiko. Sprendimą pradėti karjerą ir toliau tobulėti įmonės viduje lėmė „Tele2“ vertybės, artimas ryšys ir atvirumas su kolegomis.
„Pirmoji pozicija įmonėje buvo pardavimų vadybininko, kadangi buvau sukaupęs patirties apie produktą ir norėjau klientus aptarnauti gyvai. Kai nusprendžiau studijuoti universitete, teko keisti darbą, nes buvo sudėtinga suderinti grafiką. Man atsirado praktikos vieta „Tele2“ kontaktų centre. Po sėkmingos praktikos prisijungiau prie ekspertų komandos – klientų aptarnavimo specialistų. Dabar dirbu produkto skyriuje ir esu išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ produkto specialistas“, – apie savo karjeros kelią įmonėje pasakoja jis.
Pasiūlė sprendimą, kurį taiko visa įmonė
Pašnekovo teigimu, praktika kontaktų centre leido labiau prisiliesti prie „Tele2“ ir suteikė galimybę daryti tai, ką jis mėgsta. Anot jo, šis žingsnis padėjo įgyti daug analitinio mąstymo įgūdžių, pagerinti žinias prie produktus, taip pat susipažinti su įmonėje dirbančiais žmonėmis. T.Kastanauskas tikina, kad jauniems specialistams suteikta laisvė ne tik padeda tobulėti pačiam darbuotojui, bet yra naudinga ir pačiai įmonei.
„Mano asmeninė patirtis rodo, kad įmonei suteikus daugiau laisvės jaunam darbuotojui, labai pasikeičia požiūris į ją – atsiranda artumas, jautiesi savas. Praktikoje man labiausiai įsiminė atvejis, kuomet pasinaudojęs savo analitinėmis žiniomis, pasiūliau supaprastinti ataskaitų apdorojimą – mano sprendimas leido apjungti daugybę failų ir atvaizduoti visą informaciją vienoje ataskaitoje. Nors buvo dvejojama, ar tai pavyks, naujovė ne tik pasiteisino, bet ir iki šiol yra naudojama įmonėje“, – patirtimi dalinasi jis.
Kiekvieną dieną – nauji iššūkiai
Pasak pašnekovo, dabartinėje pozicijoje jis atsakingas už išankstinės mokėjimo paslaugos „Pildyk“ veikimą bei kilusių problemų sprendimą. Anot jo, kasdienis darbas yra labai įvairus ir nenuobodus – kaskart pasitinka nauji iššūkiai, tenka generuoti naujas idėjas, nuolat vyksta pokyčiai sistemose ir procesuose. Kaip teigia Tadas, šiai pozicijai reikalingas analitinis mąstymas ir drąsa, kad nebūtų baisu ieškoti problemų bei siūlyti jos sprendimo būdų.
„Didžiąją darbo dienos dalį sprendžiu įvairius, su „Pildyk“ susijusius, techninius klausimus. Vienas iš esminių iššūkių mano darbe – kai planuojame paleisti naujus planus, aš turiu paruošti sistemas, kad klientai galėtų juos užsisakyti. Tai reiškia, kad esu atsakingas už tai, jog būtų nuskaitoma teisinga pinigų suma ir būtų teikiamos plane pažadėtos naudos“, – aiškina jis.
Abejojantiems – svarbu drąsiai bandyti
Kasdieniai iššūkiai ir naujovės ne tik neleidžia pasinerti į rutiną, bet ir skatina nuolat tobulėti. Pašnekovo teigimu, dirbant „Tele2“, suteikiamos visos galimybės kalbėtis apie norą kilti karjeros laiptais, tačiau svarbu tai drąsiai parodyti.
„Neneigsiu – iššūkių pasitaiko, kadangi reikia susisteminti ir įsisavinti daug naujos informacijos. Šioje vietoje padeda palaikantys kolegos, kurie visada pataria ir „užveda ant kelio“ bet kurioje situacijoje. Žmonėms, abejojantiems savo galimybėmis, palinkėčiau dėl to per daug nesijaudinti ir drąsiai bandyti. Pats nuolat stebiu kolegų darbą bei dėliojuosi, kokiu keliu pats norėčiau kilti toliau“, – drąsina T.Kastanauskas.