01 14

Vaistininkai skundžiasi spaudimu – verčiami klientams siūlyti maisto papildų arba kviečiami „ant kilimėlio“

Vaistininkai turi klientui pasiūlyti maisto papildų ir kitų prekių, nes taip gali užsitikrinti geresnes darbo sąlygas ar netgi priedus prie atlyginimo, teigia Lietuvos vaistinių darbuotojų profesinės sąjungos atstovai. Vaistinių asociacijos atstovė su tokiais kaltinimais nesutinka ir tikina, kad vaistininkai visuomet gali nepriklausomai spręsti, kas naudingiausia vartotojui.
Vaistinėje
Vaistinėje / Shutterstock nuotr.

Vaistininkai turi pasiūlyti maisto papildų klientams ir netgi varžytis tarpusavyje, nes kitaip dažnai tenka aiškintis vadovams, dar rugsėjį, pristatydami anoniminę apklausą teigė Vaistinių darbuotojų profesinės sąjungos atstovai.

Padėtis nuo to laiko nesikeitė, o viešojoje erdvėje ir toliau išlenda didžiųjų vaistų tinklų taikomų metodikų pavyzdžiai.

Parlamentaras Aurelijus Veryga piktinasi, kad taip naikinama riba tarp vaistininko ir pardavėjo, griaunamas profesijos prestižas.

Štai metų pradžioje šurmulį sukėlė nutekintas vidinis vienos vaistinių dokumentas – jame tinklo vaistinės raginamos varžytis, kuri parduos daugiau tos pačios įmonių grupės gaminamų maisto papildų. Už geriausius papildų pardavimo rezultatus konkrečios vaistinės turėjo būti apdovanotos kelių šimtų eurų prizais.

123RF.com nuotr./Vaistai
123RF.com nuotr./Vaistai

Vaistinių asociacijos atstovė kontraargumentuoja, kad vaistininkai sprendimus priima savarankiškai ir neįsivaizduoja, jog vaistinės darbuotojas galėtų įsiūlyti pirkėjui nereikalingą ar kenksmingą preparatą.

Tuo tarpu Sveikatos ministerija ragina vaistininkus pranešti, jeigu darbdavys nusižengia įstatymams. Vis dėlto, institucija kartu pabrėžia, kad prekyba maisto papildais ir jų vartojimas nėra taip griežtai reglamentuojamas kaip įprastų vaistų, o rinkos sąlygomis veikiančios vaistinės turi vadovautis ir verslo principais, konkuruoti tarpusavyje, skatinti darbuotojus, pritraukti klientus.

Vaistininkams tokia tvarka nepatinka

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis