„Nike“ pajamos per metus augo 16 proc. – mažiau nei prognozuota

Didžiausia pasaulyje sporto prekių gamintoja „Nike“ pranešė pardavimų pajamas pirmąjį finansinių metų ketvirtį padidinusi 16 proc., tačiau augimas nepateisino rinkos lūkesčių.
„Nike“ ženklas
„Nike“ ženklas / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 2 Nike Pajamos

Bendrovės pranešime teigiama, jog grynasis pelnas birželio-rugpjūčio mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, paaugo nuo 1,518 mlrd. iki 1,874 mlrd. dolerių, arba nuo 0,95 iki 1,16 dolerio akcijai.

Pajamos padidėjo nuo 10,594 mlrd. iki 12,248 mlrd. dolerių. Jų augimas atmetus valiutų santykių svyravimus siekė 12 procentų.

Agentūros „FacSet“ kalbinti analitikai prognozavimo vidutiniškai 1,12 dolerio akcijai pelną, 12,5 mlrd. dolerių pajamas.

„Nike“ pajamos Kinijos rinkoje (įskaitant Honkongą, Makao ir Taivaną) išaugo 11 proc. iki 1,982 mlrd. dolerių, Šiaurės Amerikoje – 15 proc. iki 4,879 mlrd. dolerių, Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione – 14 proc. iki 3,307 mlrd. dolerių, Azijos, Ramiojo vandenyno regione bei Lotynų Amerikoje – 33 proc. iki 1,465 mlrd. dolerių.

Valdymo ir prekybos išlaidos ūgtelėjo 20 proc. iki 3,6 mlrd. dolerių, o jų ir pajamų santykis padidėjo nuo 28 proc. iki 29 procentų.

Per praėjusį finansinių metų ketvirtį „Nike“ išpirko 4,8 mln. savų akcijų už 742 mln. dolerių.

„Nike“ rinkos kapitalizacija nuo 2021 metų pradžios išaugo apytikriai 13 proc. iki 249,2 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis