„Nike“ pasitraukia iš Rusijos rinkos

JAV sportinės avalynės ir aprangos gamintoja „Nike“ nepratęsė sutarčių su franšizės gavėja „Inventive Retail Group“ (IRG), kuri „artimiausiu metu“ nebegalės tiekti „Nike“ produkcijos į Rusijos rinką, praneša leidinys „Vedomosti“.
„Nike“
„Nike“ / 123RF.com nuotr.

„Baigiantis atsargoms, IRG bus priversta uždaryti visas šio prekės ženklo parduotuves Rusijoje“, – skelbia leidinys, cituodamas IRG prezidento Tichono Smykovo laišką darbuotojams.

„Nike“ yra sudariusi franšizės sutartis Rusijoje su IRG antrinėmis įmonėmis „Up and Run“ ir „A3 Sport“, taip pat su bendrove „Yar“, tačiau jų licencijos baigs galioti gegužės 26-ąją.

Nuo kovo mėnesio „Nike“ prekės ženklo veikiančių parduotuvių Rusijoje sumažėjo nuo 116 iki 56.

IRG internetinėje svetainėje nurodoma, jog Rusijoje ši bendrovė valdo 36 „Nike“ parduotuves, iš jų devynios laikinai neveikia.

Anot „Vedomosti“, „Nike“ atstovai paaiškino, kad sprendimas neatnaujinti esamų verslo santykių Rusijoje ir nesudaryti naujų buvo priimtas dėl veiklos sunkumų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis