Visuomeninis transliuotojas NHK ir verslo dienraštis „Nikkei“, remdamiesi informuotais šaltiniais, pranešė, kad „Nissan“ septynių narių valdyba nusprendė atleisti 64 metų amžiaus C.Ghosną iš aukščiausio posto bendrovėje, kuriai jis vadovavo beveik du dešimtmečius.
Sprendimas buvo priimtas vienbalsiai.
„Nikkei“ taip pat pranešė, kad buvo atleistas Gregas Kelly, vienas iš bendrovės direktorių, kuris buvo suimtas kartu su C.Ghosnu dėl kaltinimų pajamų slėpimu.
Pasak šaltinių, balsavimas buvo slaptas, o sprendimui priimti reikėjo paprastos balsų daugumos.
Manoma, kad „Nissan“ netrukus patvirtins šią žinią.
Naujuoju bendrovės valdybos pirmininku greičiausiai taps jos generalinis direktorius Hiroto Saikawa, tačiau kol kas neaišku, ar jis bus paskirtas laikinai, ar visam laikui.
C.Ghosnas buvo suimtas pirmadienį, o trečiadienį jo suėmimas buvo pratęstas 10 dienų.
Jis kaltinamas privalomos atskaitomybės reikalavimų pažeidimu, investuotojų ir reguliavimo institucijų klaidinimu savo darbo užmokesčio dydžio klausimais ir netikslingu „Nissan“ lėšų naudojimu.
Japonijos žiniasklaidos duomenimis, Tokijo prokuratūra taip pat susidomėjo nekilnojamuoju turtu, kuris už „Nissan“ pinigus C.Ghosno vardu buvo įsigytas Libane ir Brazilijoje.
C.Ghosnas nuo 1996 metų pabaigos užima vadovaujančias pareigas Prancūzijos bendrovėje „Renault“, kuri trečiadienį nusprendė jo neatleisti.
1999 metais, kai „Renault“ ir „Nissan“ tapo strateginiais partneriais, jis buvo paskirtas į Japonijos bendrovės gamybos direktoriaus postą, o po metų tapo jos prezidentu ir generaliniu direktoriumi.
Nuo 2005 metų jis taip pat eina „Renault“ prezidento ir generalinio direktoriaus pareigas, o nuo 2009 metų vadovauja ir bendrovės valdybai. 2016 metų gruodį jis buvo išrinktas „Mitsubishi“ valdybos pirmininku.
Kiek anksčiau britų verslo dienraštis „The Financial Times“, remdamasis informuotais šaltiniais, pranešė, kad „Nissan“ vadovybė gali pasinaudoti šiuo skandalu ir pareikalauti peržiūrėti aljanso su „Renault“ sąlygas. „Nissan“ įplaukos yra maždaug 60 proc. didesnės negu „Renault“ pardavimai, tačiau Prancūzijos bendrovė aljanse turi daugiau įgaliojimų.