„Nokia“ atnaujina strategiją, keičia logotipą

Suomijos telekomunikacijų įrangos milžinė „Nokia“ keičia savo logotipą, kuris iki šiol iš esmės nebuvo keičiamas nuo 1960-ųjų pabaigos, o pastarąjį kartą „kosmetiškai“ pakoreguotas 2011 metais, skelbia Suomijos visuomeninė transliuotoja „Yle“.
Kaip padangas ir tualetinį popierių gaminusi suomių „Nokia“ tapo viena 5G įrangos lyderių?
Kaip padangas ir tualetinį popierių gaminusi suomių „Nokia“ tapo viena 5G įrangos lyderių? / Shutterstock nuotr.
Temos: 2 Nokia Verslas

Atnaujintą strategiją bei naują prekės ženklą „Nokia“ pristatė sekmadienį, parodoje „Mobile World Congress 2023“ Barselonoje.

Naujajame logotipe „Nokia“ esmės pakeitė jo šriftą ir spalvų schemą.

Pasak bendrovės pranešimo spaudai, naujasis logotipas simbolizuoja gyvybingą, dinamišką ir modernią „Nokia“, taip pat pasirengimą bendradarbiavimui, kurio kuris būtinas siekiant panaudoti visą tinklų potencialą.

„Nokia“ pardavimų pajamos 2022-aisiais augo 12 proc. iki 24,9 mlrd. eurų, grynasis pelnas – 2,6 karto iki 4,3 mlrd. eurų.

„Nokia“ visame pasaulyje varžosi su pagrindinėmis varžovėmis – Švedijos „Ericsson“ ir Kinijos „Huawei“ – sparčiai besivystančioje 5G įrangos rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų