„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Nokia“ atnaujina strategiją, keičia logotipą

Suomijos telekomunikacijų įrangos milžinė „Nokia“ keičia savo logotipą, kuris iki šiol iš esmės nebuvo keičiamas nuo 1960-ųjų pabaigos, o pastarąjį kartą „kosmetiškai“ pakoreguotas 2011 metais, skelbia Suomijos visuomeninė transliuotoja „Yle“.
Kaip padangas ir tualetinį popierių gaminusi suomių „Nokia“ tapo viena 5G įrangos lyderių?
Kaip padangas ir tualetinį popierių gaminusi suomių „Nokia“ tapo viena 5G įrangos lyderių? / Shutterstock nuotr.
Temos: 2 Nokia Verslas

Atnaujintą strategiją bei naują prekės ženklą „Nokia“ pristatė sekmadienį, parodoje „Mobile World Congress 2023“ Barselonoje.

Naujajame logotipe „Nokia“ esmės pakeitė jo šriftą ir spalvų schemą.

Pasak bendrovės pranešimo spaudai, naujasis logotipas simbolizuoja gyvybingą, dinamišką ir modernią „Nokia“, taip pat pasirengimą bendradarbiavimui, kurio kuris būtinas siekiant panaudoti visą tinklų potencialą.

„Nokia“ pardavimų pajamos 2022-aisiais augo 12 proc. iki 24,9 mlrd. eurų, grynasis pelnas – 2,6 karto iki 4,3 mlrd. eurų.

„Nokia“ visame pasaulyje varžosi su pagrindinėmis varžovėmis – Švedijos „Ericsson“ ir Kinijos „Huawei“ – sparčiai besivystančioje 5G įrangos rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų