Į 15min kreipęsi skaitytojai piktinosi tuo, kad „Norfa“ apgauna nemažai žmonių, nes priverčia juos sumokėti taros mokestį net ir tais atvejais, kuomet jos negalima grąžinti.
„Nusipirkus gėrimų, už tarą priskaičuojamas piniginis užstatas 10 euro centų, nors tara nėra depozitinė ir už ją negalima atgauti užstato. Tai vyksta visoje šalyje, daugybė apgautų žmonių. Daug žmonių skundų interneto forumuose“, – 15min pranešė skaitytojas Evaldas.
„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis neneigė, kad klientai priversti sumokėti ir už tą tarą, kurios vėliau neįmanoma grąžinti, tačiau iš karto puolė atsiprašinėti visų pirkėjų ir aiškinti, esą taip nutiko dėl techninės klaidos.
„Dabar yra tas pereinamasis laikotarpis, kuomet prekiaujama ir depozitine, ir nedepozitine tara, įvyksta nesklandumų, dėl jų atsiprašome pirkėjų. Prekių ir brūkšninių kodų labai daug, perprogramuojant kompiuterius pasitaiko tam tikrų nesklandumų“, – aiškino D.Ryliškis.
„Įvyksta klaidelių, nesklandumų, viską reikia perdaryti“, – sakė „Norfos“ atstovas.
Tačiau „Norfos“ atstovas patikino, kad pirkėjams padaryti nuostoliai yra kompensuojami ir jie nepagrįstai nuskaičiuotus pinigus gali atsiimti.
„Grąžiname (pinigus už užstatą) arba kokią prekę padovanojame, individualiai žiūrime, kompensuojame žmogui nuostolius“, – sakė D.Ryliškis.