Norvegams leista įsigyti kavinių tinklą „Caffeine“

Norvegijos bendrovė „Reitan Convenience“ galės įsigyti 100 proc. UAB „Keturi kambariai“, valdančios kavinių tinklą „Caffeine“, akcijų ir įgyti vienvaldę pastarosios įmonės kontrolę, rašoma Konkurencijos tarybos pranešime.
„Caffeine“ logotipas
„Caffeine“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pranešimas apie ketinimą vykdyti koncentraciją gautas 2018 m. spalio 30 d. „Reitan Convenience“, Lietuvoje veikianti per bendroves „Reitan Convenience Lithuania“ ir „Press Express“, mūsų šalyje valdo greito apsipirkimo parduotuvių tinklą „Narvesen“ ir kioskų tinklą „Lietuvos spauda“.

Įsigydama 100 proc. bendrovės „Keturi kambariai“ akcijų, Norvegijos įmonė perimtų kavinių tinklą „Caffeine“.

Vienas rinkos dalyvis, platinantis periodinius leidinius ir knygas, Konkurencijos tarybai pateikė nuomonę, kad planuojamas sandoris galėtų turėti neigiamą poveikį mažmeninei ir didmeninei leidinių platinimo ir greito bei patogaus apsipirkimo parduotuvių valdymo veikloms, jeigu kavinių tinklas „Caffeine“ taptų mažmeninio spaudos leidinių platinimo kanalu.

Vis dėlto, Konkurencijos taryba, įvertinusi surinktą informaciją apie sandorio šalių vykdomas veiklas, tokios neigiamos įtakos nenustatė.

„Tinklas „Caffeine“ mažmeninę spaudos leidinių platinimo veiklą vykdo tik labai nedidele apimtimi, o duomenų, jog būtų ekonomiškai pagrįsta šias kavines pertvarkyti į spaudos platinimo vietas, negauta, tad įgyvendinus koncentraciją situacija mažmeninio spaudos leidinių platinimo Lietuvoje atitinkamoje rinkoje reikšmingai nepasikeis“, – rašoma pranešime.

„Caffeine LT“ / „Facebook“ nuotr./„Caffeine“ puodeliai
„Caffeine LT“ / „Facebook“ nuotr./„Caffeine“ puodeliai

Konkurencijos tarnyba įvertinus surinktus duomenis, padarė išvadą, kad „Caffeine“ kavinės ir „Narvesen“ bei „Lietuvos spauda“ kioskai, nors ir prekiauja panašiomis prekėmis (kava, maisto ir konditerijos gaminiais, tabako gaminiais, gaiviaisiais gėrimais bei spaudos leidiniais), iš esmės teikia skirtingos apimties ir kokybės paslaugas ir orientuojasi į skirtingas vartotojų grupes. Tad dėl koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis arba itin apribota konkurencija nė vienoje iš atitinkamų rinkų, kuriose veikia koncentracijoje dalyvaujantys ūkio subjektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis