Norvegijos telekomunikacijų milžinė „Telenor“ užbaigė padalinio Mianmare pardavimą

Norvegijos telekomunikacijų milžinė „Telenor“ penktadienį pranešė užbaigusi savo padalinio Mianmare pardavimą, nors aktyvistų grupės perspėja, kad tai sudarys galimybę kariuomenei perimti privačius klientų duomenis.
Verslas
Verslas / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Verslas

Pietryčių Azijos valstybėje vyrauja chaosas nuo tada, kai 2021 metų vasario mėnesį įvykęs perversmas sukėlė didžiulius protestus ir kruviną karinį susidorojimą su protestuotojai.

Prasidėjus neramumas, šalies ekonomika ėmė smukti.

Liepą „Telenor“ paskelbė, kad planuoja parduoti pelningą padalinį „Telenor Myanmar“, kurios vertę nurašė iki nulio, o vėliau kaip priežastį išvykti iš šalies nurodė chuntos reikalavimus tinkle įdiegti stebėjimo įrangą.

„Telenor Mianmar“ buvo vienas pagrindinių šalies operatorių, turintis apie 18 mln. abonentų.

Po kelių mėnesių laukimo Mianmaro chunta kovo 18 dieną patvirtino „Telenor“ pardavimą Libano konglomeratui „M1 Group“, su sąlyga, kad jis bendradarbiaus su vietiniu konsorciumu „Shwe Byain Phyu“.

„Pagal pardavimo ir pirkimo sutartį „Telenor“ gavo 50 mln. JAV dolerių“, – teigiama Norvegijos bendrovės pranešime.

„Likusieji 55 mln. JAV dolerių bus gauti lygiomis dalimis per ateinančius penkerius metus“, – pridūrė jis.

Praėjusiais metais 474 pilietinės visuomenės grupės Mianmare pavadino „Telenor“ sprendimą pasitraukti neatsakingu, teigdamos, kad bendrovė nepakankamai įvertino tokio žingsnio poveikį žmogaus teisėms.

Remiantis praėjusį mėnesį Norvegijoje pateiktu skundu, kyla pavojus, kad milijonų klientų duomenys pateks į valdančiosios karinės chuntos rankas.

Rugsėjo mėnesį „Telenor“ pareiškė atmetusi karinės chuntos reikalavimą įrengti telekomunikacijų šnipinėjimo įrangą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis