„Norvelita“: bendradarbiavimas su „Lidl“ padėjo sulaukti ir tarptautinio pripažinimo

Kiekvienais metais „Lidl Lietuva“ eksportuoja šalies gamintojų produktus ir į kitas prekybos tinklo šalis, taip prisidėdama prie tvirtesnių vietinių tiekėjų žingsnių į tarptautinę rinką. Kai kurios lietuviškos įmonės bendradarbiauti su „Lidl“ pradėjo dar prieš prekybos tinklo pasirodymą Lietuvoje. Vienai iš jų – tarp didžiausių Europos žuvies perdirbimo gamyklų esančiai UAB „Norvelita“ – ši ankstyva partnerystė padėjo sulaukti pripažinimo ir aukštų įvertinimų Vokietijoje.
LIDL parduotuvė
LIDL parduotuvė / Partnerio nuotr.

„Šiemet turime planų užsienio „Lidl“ parduotuvėse siūlyti dar gausesnį lietuviškų prekių kiekį – džiaugiamės, kad galime prisidėti prie sėkmingo lietuviškų įmonių įsitvirtinimo užsienio rinkose. „Norvelita“ yra puikus to pavyzdys – itin vertiname jau daugiau nei šešerius metus besitęsiančią mūsų partnerystę, užsimezgusią dar prieš tinklo atėjimą į Lietuvą. Tikimės, kad ir toliau padėsime šiai bendrovei kurti sėkmingą savo įvaizdį tarptautiniuose vandenyse“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Tarptautiniu lygmeniu pripažinta produkcija

„Bendradarbiauti su „Lidl“ pradėjome dar 2014 m. – kadangi prekybos tinklas Lietuvoje atsidarė tik po dvejų metų, savo produkciją pirmiausia ėmėme siūlyti užsienyje esančiose „Lidl“ parduotuvėse. Džiaugiamės, kad ši partnerystė tęsiasi ir toliau tiek užsienio rinkose, tiek Lietuvoje, nes ilgalaikis ir glaudus bendravimas su mūsų produktų platintojais yra vienas iš įmonės prioritetų“, – pasakoja „Norvelita“ Pardavimų padalinio vadovė Vaida Sūdžiuvienė.

Ji priduria, kad bendradarbiavimas su „Lidl“ padėjo susilaukti ir tarptautinio pripažinimo: „Vieno įtakingiausių Vokietijos vartotojų žurnalų „Stiftung Warentest“ atliekami tyrimai turi milžinišką įtaką Vokietijos vartotojams ir prekybos tinklams, renkantis kokio gamintojo produktus pirkti ir su kokiais tiekėjais bendradarbiauti. Prieš kelis metus žurnalo tyrėjai savo iniciatyva nupirko ir atliko išsamius bandymus skirtingiems rūkytos lašišos produktams iš įvairių Vokietijos prekybos tinklų, o mūsų gaminama žuvis gavo aukščiausią įvertinimą. Džiaugiamės, kad partnerystė su „Lidl“ prisidėjo prie šio pripažinimo užsienio rinkoje.“

Partnerio nuotr./LIDL parduotuvė
Partnerio nuotr./LIDL parduotuvė

Gaminių kokybei rodomas išskirtinis dėmesys

Šiuo metu į užsienyje esančias „Lidl“ parduotuves įmonė eksportuoja lašišų gaminius, o Lietuvoje siūlo gerokai platesnį pasirinkimą – silkių, skumbrių, lašišų ir jūros kopūstų prekes.

„Mes nuolat stengiamės kurti kokybiškus, išskirtinius ir naujus produktus pagal vartotojų poreikius, o vienas iš jų – mūsų gaminama sūdyta atlantinių silkių filė „Rožytė“, kurią per trumpą laiką spėjo pamėgti „Lidl“ parduotuvėse besilankantys lietuviai. Būtent klientai taria lemiamą žodį ir renkasi jiems labiausiai patinkančius gaminius, tad sulaukdami gerų atsiliepimų, jaučiame dar didesnę atsakomybę prieš mūsų gaminių vartotojus", – sako V. Sūdžiuvienė.

LIDL nuotr./„Norvelitos“ žuvies produktai
LIDL nuotr./„Norvelitos“ žuvies produktai

Anot jos, norint užtikrinti aukščiausią įmanomą produkcijos kokybę ir stabilias skonio savybes, gausios investicijos į įmonės valdymo procesus, komandą bei naujausias technologijas yra lygiai taip pat reikalingos kaip ir ypatingas dėmesys profesionaliam žaliavų atrinkimui.

„Kadangi daugiausiai gaminame savo klientų privačių prekės ženklų produktus, todėl savo partneriams tiekiame prekes tik pagal individualius ir konkrečius užsakymus. Svarbu paminėti, kad nepriekaištingą gaminių kokybę padeda išlaikyti tai, kad mes nesandėliuojame prekių – jas pristatome į „Lidl“ centrinį sandėlį, iš kurio produktas keliauja tiesiai į parduotuvių lentynas, todėl gaminiai jas pasiekia visada būdami itin švieži.

Prie to taip pat prisideda ir tinkamų laikymo sąlygų ir temperatūros užtikrinimas visos tiekimo grandinės metu. Galiausiai, mes siekiame, kad įmonės produkcija būtų kuo natūralesnė – naudojame kuo mažiau konservantų ir kitų priedų. Dėl to gaminių galiojimo laikas tampa trumpesnis, tačiau didžiausią naudą vis tiek pajaučia vartotojai, nes tokie produktai tampa natūralesni, skanesni ir kokybiškesni“, – tvirtina „Norvelita“ Pardavimų padalinio vadovė.

Ekonomikai atsitiesti – svaresnis indėlis iš vartotojų

V. Sūdžiuvienė pratęsia, kad karantino metu įmonė turėjo imtis papildomų priemonių, norėdama užtikrinti tiek darbuotojų saugumą, tiek kokybiškų gaminių produkcijos tęstinumą.

„Kaip ir didžioji dalis verslų, susidūrėme su tam tikrais iššūkiais – sustiprinome kokybės procesų kontrolę įmonės viduje, savo komandos narius aprūpinome būtiniausiomis dezinfekcinėmis ir apsaugos priemonėmis, stengėmės suvaldyti darbuotojų srautus. Šiuo sudėtingu laikotarpiu itin svarbu skatinti dar aktyvesnį pirkėjų vartojimą, norint mūsų šalies ekonomiką grąžinti į prieškarantininę būseną“, – teigia ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis