Bendrovė pranešė kad tam, jog gautų paramą, ji konvertavusi 12,7 mlrd. kronų (1,3 mlrd. JAV dolerių) skolą į nuosavą kapitalą.
Pasak bendrovės vadovo Jacobo Schramo, nepaisant paskolų, „ateinantys mėnesiai bus sudėtingi, nes neapibrėžtumas pramonėje išlieka didelis“.
J.Schramo pridūrė, kad vežėja smarkiai priklauso nuo kreditorių, nes „beveik nebėra pajamų srauto“.
„Mūsų tikslas yra ne tik užtikrinti, kad bendrovė išliktų, bet ir kad galėtume atgimti stipresni, užtikrindami tvarią veiklą ir struktūrą, kuri būtų naudinga tiek akcininkams, tiek klientams, tiek darbuotojams“, – teigė J.Schramas.
Pasak naujienų agentūros NTB, Norvegijos vyriausybė patvirtino, kad buvo sudarytas susitarimas dėl gelbėjimo paskolų.
Restruktūrizavimo metu Kinijos vyriausybės kontroliuojama „BOC Aviation“ perėmė 12,67 proc. visų „Norwegian Air“ akcijų ir balsų.
Oro linijų bendrovė, kurios lėktuvų parkas šiuo metu praktiškai nenaudojamas, nes pandemija beveik visiškai sustabdė pasaulines keliones, laikinai atleido maždaug 90 proc. darbuotojų ir ketina toliau įgyvendinti papildomas išlaidų mažinimo priemones.
Praėjusį mėnesį keturios „Norwegian Air“ patronuojamosios bendrovės Danijoje ir Švedijoje pateikė prašymus dėl bankroto.