Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Novaturo“ apyvarta pernai augo 3,3 karto iki 109,6 mln. eurų

Vienos didžiausių kelionių organizatorių Baltijos šalyse „Novaturo“ apyvarta 2021 metais augo 3,3 karto iki 109,6 mln. eurų, bet buvo 39 proc. mažesnė nei 2019 metais.
Novaturas
Novaturas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Iš viso bendrovė aptarnavo 172 tūkst. klientų – 3,6 karto daugiau nei 2020 metais, bet 41 proc. mažiau nei 2019 metais, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Novaturas“.

„Novaturo“ grupės vadovės Audronės Keinytės teigimu, 2021-ieji pagal aptarnautų keliautojų skaičiaų buvo tendencingi prieš pandeminiam laikotarpiui. Nuo antrojo metų ketvirčio keliautojų skaičius augo kas mėnesį, trečiasis ketvirtis buvo itin aktyvus, o pikas pasiektas spalio mėnesį, taip pat kaip ir 2019-aisiais metais.

„Praėję metai pagal aptarnautų keliautojų skaičių, palyginti su 2019 metais vis dar skiriasi 41 proc. Tam didžiausios įtakos turėjo pirmasis 2021-ųjų metų ketvirtis, kuomet savo veiklą galėjome atnaujinti tik nuo vasario mėnesio ir su labai ribota pasiūla“, – pranešime sakė A.Keinytė.

„Visu kitu laikotarpiu skirtumą ženkliai mažinome kas mėnesį, palaipsniui priartėdami prie iki pandemijos generuotų aptarnautų keliautojų skaičių. 2022-uosius metus pradedame pasiūloje turėdami visas įprastas žiemos sezono atostogų kryptis ir grįžusiu slidinėjimo sezonu, tad šių metų pradžia bus gerokai rezultatyvesnė nei praėjusiais metais“, – pridūrė ji.

Gruodį „Novaturo“ grupė iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos vykdė skrydžius į Egipto, Tenerifės, Jungtinių Arabų Emyratų, Kubos, Mauricijaus, Meksikos bei Seišelių kurortus. Grudį aptarnauta 9,5 tūkst. klientų, o pajamos siekė 7,4 mln. eurų.

„Novaturo“ akcijos kotiruojamos Varšuvos ir „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?