Bendrovė aptarnavo 267 tūkst. klientų – 55 proc. daugiau nei 2021 metais, preliminarius rezultatus per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė bendrovė.
„Nors 2022 metai turizmo ir aviacijos sektoriuose dėl karo Ukrainoje, kuro kainų pokyčių, bendros infliacijos sąlygoto kelionių kainos augimo, pasižymėjo dideliu neapibrėžtumu, „Novaturui“ reaguojant į besikeičiančius veiksnius bei klientų pasirinkimus ir pagal tai optimizuojant kelionių pasiūlą, pavyko pasiekti užsibrėžtą lėktuvų užpildymo lygį ir atitinkamai reikšmingai viršyti 2021 metų aptarnautų klientų ir pajamų lygį“, – pranešime sakė „Novaturo“ vadovas Vitalijus Rakovskis.
Vien gruodį „Novaturo“ grupė gavo 9,5 mln. eurų pajamų – 27 proc. daugiau nei 2021 metų gruodį.
Anot bendrovės, gruodis dėl turizmo sektoriaus specifikos tradiciškai yra mažiausiai aktyvus mėnuo metuose, tačiau grupės pajamos augo nepaisant to, kad aptarnautų klientų skaičius šiek tiek mažėjo ir siekė 9,3 tūkstančio.