„Novaturo“ grupės pajamos šiemet siekė 16,7 mln. eurų

Vieno didžiausių kelionių organizatorių Baltijos šalyse „Novaturo“ pajamos šių metų sausį-vasarį siekė 16,7 mln. Eur ir buvo 12 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu priešpandeminiais 2019 metais.
Novaturas
Novaturas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Per du pirmuosius metų mėnesius bendrovė aptarnavo 22,2 tūkst. klientų – 19,5 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2019-aisiais, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Novaturas“.

Vasario mėnesį „Novaturo“ grupė aptarnavo 11,5 tūkst. klientų, o pajamos siekė 9,4 mln. Eur – atitinkamai 13,7 proc. ir 2,4 proc. mažiau.

„Sausio ir vasario mėnesiais rezervuojamų kelionių apimtys jau siekė priešpandeminį lygį, buvo ryški grįžusio išankstinio planavimo tendencija, sparčiai pildėsi balandžio, gegužės mėnesių išvykimai“, – pranešime sakė grupės vadovas Vitalijus Rakovskis.

Anot jo, dėl vasario 24 dieną Rusijos pradėto karo prieš Ukrainą, naujų užsakymų skaičius pastarosiomis savaitėmis sumažėjo maždaug per pusę. Žmonės keliones perka likus 2–3 sav. iki išvykimo, tačiau jau įsigytų kelionių neatšaukia.

„Nuolat stebime besikeičiančią situaciją ir, jei prireiktų, esame pasiruošę reaguoti lanksčiai, tačiau šiai dienai laikomės suplanuotos skrydžių programos. Tiesa, Estijoje pardavimai nesustojo taip stipriai, kaip Lietuvoje ar Latvijoje. Žmonės keliones planuoja aktyviau ir į visą situaciją reaguoja kiek ramiau“, – sakė V.Rakovskis.

Jis taip pat teigė, kad aviacinio kuro kainos reikšmingai kyla, o tai lems kainų augimą.

Vasarį bendrovė iš Baltijos šalių skraidino į Egiptą, Tenerifę, Madeirą, Jungtinių Arabų Emyratus, į slidinėjimo kurortus Italijoje ir Prancūzijoje ir tolimąsias šalis – Kubą, Mauricijų, Tailandą, Meksiką, Zanzibarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis