Nuo 2008 m. „Thermo Fisher Scientific Baltics“ vadovavusį A.Markauską keičia J.Plankis

Vertingiausia Baltijos šalių bendrove laikomai medicinos ir mokslo įrangos gamintojai „Thermo Fisher Scientific Baltics“ nuo gegužės vadovauja Justas Plankis, pakeitęs Algimantą Markauską, pranešė bendrovė.
„Thermo Fisher“ logotipas
„Thermo Fisher“ logotipas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuo 2015 metų įmonėje dirbantis J.Plankis iki šiol vadovavo gamybos operacijoms ir Vilniaus padaliniui, anksčiau jis vadovavo verslo plėtros bei naujų sistemų diegimo projektams, pirkimams, tiekimui, buvo atsakingas už genetikos mokslų gamybos operacijas Vilniuje.

Finansų ekonomikos ir tarptautines vadovų magistro studijas baigęs J.Plankis anksčiau taip pat dirbo bendrovėje „Vilniaus baldai“ bei grupėje „Alita“.

Nuo 2008 metų „Thermo Fisher Scientific Baltics“ vadovavęs kompanijos operacijų viceprezidentas A.Markauskas ir toliau vadovaus bendrovės valdybai bei prisidės prie strateginių kompanijos operacijų projektų įgyvendinimo tarptautinėse rinkose.

„Džiaugiuosi galėdamas Lietuvos bendrovę patikėti vadovauti Justui Plankiui, kuris, darbuodamasis mūsų kompanijoje 8 metus, sukaupė daug vertingos vadybinės patirties ir puikiai išmano tarptautinio biotechnologijų sektoriaus specifiką“, – pranešime teigė A.Markauskas.

A.Markauskas bendrovei vadovavo nuo 2008 metų, kai buvo paskirtas tuometinės įmonės „Fermentas“ generaliniu direktoriumi, po penkių metų tapo viceprezidentu, atsakingu už komerciją Baltijos šalyse, o nuo 2016-ųjų – JAV, Vokietijoje, Izraelyje, Japonijoje ir kitose šalyse.

„Sodros“ duomenimis, šiuo metu bendrovėje dirba beveik 1,7 tūkst. darbuotojų, jos vertė pernai išaugo 39 proc. (1,7 mlrd. eurų) ir pasiekė 6,06 mlrd. eurų. Be to, ji yra daugiausia mokesčių (be PVM ir akcizų) pernai sumokėjusi Lietuvos įmonė – 215,2 mln. eurų, arba 51 proc. daugiau nei 2021 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis