Nuo 2020 metų – trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuvės

Nuo 2020 metų pagrindiniuose šalies prekybos centruose bus trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuvės: didžiosios „Monton“,„Mosaic“ parduotuvės bus pervadinamos į „Monton Office“, o stilingesnių, lengvesnių drabužių prekybai parinktas „Monton Studio“ pavadinimas, praneša „Verslo žinios“.
Nuotraukos iš naujausios MONTON kolekcijos
„Monton“ drabužiai / MONTON nuotr.
Temos: 1 „Monton“

Pirma naujos koncepcijos didžioji „Monton“ parduotuvė šiemet bus įrengta Vilniaus „Akropolyje“, senosios parduotuvės vietoje.

Įmonės „Baltika Lietuva“ generalinė direktorė Viktorija Krolytė dienraščiui sakė, kad iš 30 parduotuvių, esančių penkiuose didžiuosiuose prekybos centruose, nė viena nebus uždaryta, tik svarstoma pakeisti dviejų iš jų vietas, o sprendimas bus priimtas po derybų su centrų valdytojais.

Ji neįvardija pertvarkos investicijų, tik užsimena, kad jos „labai didelės“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų