Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nuo birželio 17 dienos „Omnitel“ abonentams konsultacijos klientų aptarnavimo numeriais – nemokamos

Nuo birželio 17 dienos telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ abonentai su klientų aptarnavimo specialistais telefonu gali konsultuotis nemokamai. Trumpuoju numeriu 1533 bei trumpuoju verslo klientų aptarnavimo numeriu 1515 teikiamos specialistų konsultacijos jiems nebekainuoja nieko, nepriklausomai nuo pokalbio trukmės.
„Omnitel“
„Omnitel“ / BFL nuotr.

Iki šiol skambučiai šiais numeriais kainavo 0,99 Lt už visą pokalbio trukmę, teigiama pranešime spaudai.

„Suteikdami galimybę su „Omnitel“ specialistais telefonu konsultuotis nemokamai, savo klientams visiems laikams atveriame dar vienas duris. Dabar jie, nevaržydami savęs, galės gauti atsakymus į visus jiems rūpimus su kasdienėmis telekomunikacijų paslaugomis ir poreikiais susijusius klausimus. Ir toliau nuosekliai gerinsime savo klientų aptarnavimo kokybę bei kultūrą, investuosime į su aptarnavimu susijusius procesus“, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.

„Omnitel“ savitarna besinaudojantys bendrovės klientai nuo gegužės taip pat gali nemokamai peržiūrėti detalias savo sąskaitų išklotines jiems patogiu formatu – pdf, txt arba xml.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos