Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nuo sūkurinės vonios iki duonkepių: kas dešimtas britas gailisi savo karantino pirkinių

Devyni iš dešimties Jungtinės Karalystės gyventojų karantino metu nusprendė pasilepinti ir įsigijo naujų daiktų namams. Tačiau mažiausiai vienas iš dešimties britų jau dabar gailisi brangių pirkinių. Nebedžiuginančių prekių spektras svyruoja nuo sūkurinių vonių iki statybinių įrankių, rodo draudimo bendrovės „Aviva Insurance“ atlikta apklausa. 8 proc. respondentų prisipažino savo pirkinių taip nė karto ir nepanaudoję.
Svarai sterlingų
Svarai sterlingų / 123rf.com nuotr.

Pandemijos piko metu likti namuose raginti britai pirko įvairias prekes, tokias kaip vaizdo žaidimai ir jų įranga, statybos įrankiai, treniruokliai ir kita sportui skirta įranga, dviračiai, drabužiai ir juvelyrika, muzikos instrumentai, virtuvės reikmenys, tokie kaip duonkepės, sodo baldai, picų krosnys ir sūkurinės vonios.

Visi šie pirkiniai atsidūrė sąraše prekių, kurias įsigiję apklaustieji gailisi savo pirkinio, rašo BBC.

8 proc. apklaustųjų naujaisiais pirkiniais iki šiol taip ir tinkamai nepasidžiaugė. 9 proc. apklaustųjų savo pirkinius iš pradžių naudojo, tačiau dabar neberanda tam noro ar laiko. Dar 11 proc. atskleidė besinaudojantys savo įsigytais daiktais, tačiau ne taip dažnai kaip ketino iš pradžių.

Kai kurie iš dėl savo pirkinių besigailinčių respondentų juos jau pardavė ar paprasčiausiai atidavė.

Fotolia nuotr./Sūkurinė vonia
Fotolia nuotr./Sūkurinė vonia

„Aviva Insurance“ apklausoje dalyvavo 4 tūkst. žmonių.

Dalis respondentų atskleidė, kad naujiems pirkiniams panaudojo tas santaupas, kurių dėl keliavimo apribojimų negalėjo išleisti atostogoms. Tuo tarpu kiti karantino periodą nutarė išnaudoti pradėdami naujus ar prisimindami senius hobius, rašo BBC.

„Aviva Insurance“ klientų ir rinkodaros vadovas Nicki Charlesas naujienų portalui sakė, kad nuo 2020 m. pradžios pasikeitė daugybė dalykų.

„Tai mūsų darbo ir bendravimo įpročiai, tačiau, panašu, kad pasikeitė ir mūsų namai. Mes buvome priversti mėnesius praleisti namuose, todėl įsigijome daiktų skirtų nuoboduliui prablaškyti. Neretas pirkinys kainavo šimtus ar tūkstančius svarų sterlingų“, – BBC kalbėjo įmonės atstovas.

Tai greičiausiai sukėlė ir įvairių nelinksmų kuriozų. Štai šių metų kovo mėnesį „Aviva“ skelbė, kad per 2020 m. klientų draudiminiai prašymai atlyginti žalą, padarytą sūkurinėms vonioms, šoktelėjo 188 proc.

Sprendžiant iš draudikams pateiktų kompensacijų prašymų, incidentų būta pačių įvairiausių – kai kurios pripučiamos vonios sugadintos žoliapjovėmis, kitas apkapojo paukščiai, būta ir atvejo, kai pripučiamos sūkurinės vonios danga prarėžta sužadėtuvių žiedu.

Tuo tarpu kita Jungtinės Karalystės draudimo bendrovė „Zurich“ rugpjūtį paskelbė, kad lauke esančių pastatų – tokių kaip pašiūrės, garažai ir kita – gaisrų per metus lyginant su 2019 m. padaugėjo 16 proc. Bendrovės atstovai teigė, kad dalinai dėl to kaltos per karantiną tarp britų išpopuliarėjusios lauko krosnys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos