Nuo rugsėjo prie „Swedbank“ nebus galima prisijungti su kodų kortele

Nuo šių metų rugsėjo 1 d. „Swedbank“ klientams nebeliks galimybės prie interneto banko ir kitų elektroninių paslaugų prisijungti naudojantis kodų kortele, kuri 20 metų buvo pagrindinė klientų identifikavimo priemonė. Apie šiuos pokyčius bankas paskelbė dar praėjusių metų rudenį, ir per metus daugiau nei 670 tūkst. banko klientų kodų korteles iškeitė į saugesnes prisijungimo priemones, skelbiama pranešime.
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas
„Swedbank“ / Mato Miežonio nuotr.

„Šiuo metu absoliuti dauguma aktyvių „Swedbank“ interneto banko naudotojų jau naudojasi „Smart-ID“, PIN generatoriumi ir mobiliuoju parašu. Dar nesuskubusius pasirinkti alternatyvios prisijungimo priemonės kodų kortelėms, raginame nelaukti rugsėjo pradžios. Kaip rodo mūsų banko duomenys, dažniausias pasirinkimas tarp interneto bankininkystės paslaugų naudotojų yra nemokama programėlė „Smart-ID“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Smart ID“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Smart ID“

„Swedbank“ užsakymu atliktos apklausos duomenimis, „Smart-ID“ naudojasi 52 proc. gyventojų. Tuo metu PIN generatoriumi naudojasi 26 proc., o 14 proc. prie savo interneto banko paskyros jungiasi naudodamiesi mobiliuoju parašu.

„Kodų korteles pakeisti į „Smart-ID“ galima neiškėlus kojos iš namų – užtenka atsisiųsti programėlę į savo telefoną ir pagal instrukcijas atlikti reikalingus nustatymus. Gyventojai, kurie kodų korteles ketina pakeisti PIN generatoriumi, turėtų užsukti į banko padalinį. O dėl mobiliojo parašo reikėtų apsilankyti mobiliojo ryšio operatoriaus salone“, – sako J.Gumuliauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis