„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Nuostolį trečiąjį metų ketvirtį patyrusi „Spotify“ svarsto paslaugos įkainių didinimą

Švedijos bendrovė „Spotify Technology“, tarptautiniu mastu teikianti muzikos transliavimo srautiniu būdu paslaugą, pranešė įplaukas trečiąjį šių metų ketvirtį padidinusi daugiau nei penktadaliu, tačiau patyrusi grynąjį nuostolį.
„Spotify“ logotipas
„Spotify“ logotipas / Vida Press nuotr.

Bendrovės vadovas Danielis Ekas neatmetė galimybės, kad lėtėjant reklamos pajamų augimui gali būti didinami paslaugos įkainiai.

Anot bendrovės pranešimo, pardavimų pajamos liepą-rugsėjį buvo 21 proc. solidesnės nei prieš metus – 3,036 mlrd. eurų, o grynasis nuostolis siekė 166 mln. eurų, palyginti su 2 mln. eurų grynuoju pelnu per tą patį laikotarpį pernai.

Paslaugos naudotojų per metus iki trečiojo šių metų pabaigos padaugėjo 20 proc. iki 456 mln., juos vertinant paskyros aktyvumu bent kartą per mėnesį. Mokančių „Spotify“ abonentų padaugėjo 13 proc. iki 195 mln., o vienam jų tenkanti įplaukų dalis padidėjo 7 proc. iki 4,63 euro.

Bendrovės prognozėmis, paskutinį šių metų ketvirtį jos paslaugos naudotojų skaičius turėtų augti iki 479 mln., mokančių abonentų – iki 202 mln. eurų, o įplaukos – iki 3,2 mlrd. eurų

„Spotify Technology“ akcijos nuo šių metų atpigo 58,5 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų