2014 metais „Barbora“ patyrė per 590 tūkst. eurų nuostolių. 2013 metais nuostolis siekė 100 tūkst. eurų.
„Barbora“ yra startuolis, veiklą pradėjusi kiek daugiau nei prieš metus, visiškai naujame rinkos segmente, tad natūralu, kad šiuo metu jos veikla nėra pelninga. Tačiau įmonės veiklos rezultatai atitinka verslo planuose iškeltus tikslus“, – 15min.lt raštu į klausimus atsakė T.Kibildis.
Jis pabrėžė, kad tai yra sudėtingas ir gana rizikingas verslas, kurio rezultatai nėra matomi iš karto: „Tačiau mes juo tikime ir turime akcininkų palaikymą. Tai leidžia mums pritraukti reikalingas investicijas. (…) Esame pasirinkę ilgalaikę strategiją ir orientuojamės į organišką verslo augimą. Dabartinis augimas – vidutiniškai 10–15 proc. per mėnesį – atitinka mūsų planus.“
„Fresh Market“ elektroninės parduotuvės uždarymą „Barbora“ pajautė praėjusios savaitės pradžioje – pirkėjų srautas išaugo 3–4 kartus.
„Tam, kad galėtume kokybiškai aptarnauti išaugusį pirkėjų srautą, užsakėme 20 naujų specialiai maistui vežti pritaikytų automobilių, su dviejų režimų šaldymo skyriais. Pirmieji jų per kelias artimiausias savaites jau pasieks Lietuvą. Iki lapkričio mėnesio planuojame sukurti apie 80 naujų darbo vietų“, – sakė T.Kibildis.
Jis aiškino, kad tokiam sudėtingam verslui, koks yra elektroninė prekyba maisto produktais, reikia 3–4 metų įsibėgėjimui: „O po to jau galima tikėtis investicijų grąžos.“
Mažiausiai „Barboroje“ galima pirkti už 15 eurų, o, įsigijus prekių už 40 ir daugiau eurų, pristatymas yra nemokamas. Tad kaip užsidirba „Barbora“?
Gyvena ne tik iš pristatymo mokesčio
Didžiausias mokestis už prekių pristatymą siekia 1 eurų. T.Kibildis aiškino, kad „Barboros“ pelningumas priklauso ne tik nuo gautų pajamų iš mokesčio už prekių pristatymą.
„Veikiame tokiomis pačiomis rinkos sąlygomis, kaip ir kitos maisto prekių parduotuvės – dalį mūsų asortimento sudaro tiesiogiai iš tiekėjų pirktos prekės, parduodami jas uždirbame iš didmeninių ir mažmeninių kainų skirtumo. Kitą asortimento dalį gauname iš strateginio partnerio ir šiuo atveju veikiame kaip jo tarpininkas. „Barbora“ taip pat gauna užsakymo pristatymo, reklamos pardavimo ir kitų pajamų“, – kalbėjo „Barboros“ direktorius.
Elektroninė parduotuvė „Barbora“ yra pasirašiusi strateginės partnerystės sutartį su „Maxima“ prekybos tinklu.