„Pastebimas ypač ženklus investicijų kritimas į Lietuvos geležinkelių infrastruktūros modernizavimą, be to, iki šiol neprasidėję „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo darbai“, – rašoma įmonės metiniame pranešime.
„Fima“ norėtų gauti užsakymų ir elektrifikuojant 350 kilometrų ruožą Kaišiadorys–Klaipėda – šiuo metu vyksta maždaug 250 mln. eurų vertės elektrifikavimo konkursas, tačiau jo dalyviai neskelbiami. „Fima“ jame galėtų dalyvauti kartu su kitomis bendrovėmis arba kaip subrangovė.
Konkurso nugalėtojas turėtų paaiškėti iki šių metų pabaigos.
„Bendrovė taip pat jaučia 2014 metais pradėto ruožo Naujoji Vilnia–Baltarusijos siena elektrifikavimo projekto padarinius. Projekto įgyvendinimas užtruko 11 mėnesių ilgiau nei planuota, ir tai sąlygojo nenumatytas bendrovės išlaidas ir nuostolius“, – rašoma dokumente.
Pernai „Fima“ už 26,3 mln. eurų baigė elektrifikuoti 29 kilometrų geležinkelį nuo Naujosios Vilnios iki Kenos prie Baltarusijos sienos.
„Fima“ pernai patyrė 3,584 mln. eurų grynųjų nuostolių – 47,2 proc. mažiau nei 2016 metais (6,785 mln. eurų), jos pardavimo pajamos sumažėjo 5,8 proc. iki 35,061 mln. eurų, rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
„Fima“ valdo antrines įmones „Fima IS“, Latvijos „Fima“ ir „Fima Group“ (valdo 50 proc.), Baltarusijos „Fima BR“ ir Lenkijos „Fima Polska“ bei „Krakovskie Zaklady Automatyki“ (67,37 proc.). Konsoliduotos praėjusių metų ataskaitos įmonių grupė Registrų centrui kol kas nepateikė.
Praėjusių metų pabaigoje bendrovėje dirbo 347 darbuotojai (2016 metų pabaigoje – 387).
51,02 proc. „Fimos“ akcijų priklauso Nyderlanduose registruotai „Security Holdings“, 44,02 proc. verslininko Vaido Barakausko valdoma Lietuvos investicinė bendrovė „Indeco: Investment and Development“, likusi dalis – fiziniams asmenims.