15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„NY Times“: Internetas nužudė pirkėjų lojalumą – prekės ženklas praranda reikšmę

Savo neseniai publikuotame tekste „The New York Times“ apžvalgininkė Shira Ovide pateikė iškalbingą pavyzdį – prieš keletą metų ji, kaip ir daugelis kitų amerikiečių, įsigijo „Amazon Coat“ – tuo metų gana nebrangų populiarų paltą.
Pirkimas internetu
Pirkimas internetu / „The New York Times“/Kiel Mutschelknaus nuotr.

Paltas buvo geras, tačiau S.Ovide pripažįsta, kad vis pamiršta gamintojo pavadinimą ir abejoja, ar tapo jo ištikima kliente.

Pasak jos, šiuo atžvilgiu ji anaiptol nėra išimtis. Vienas pokyčių, kurį žmonėms atnešė gyvenimo persikėlimas į internetą, yra tas, kad mes jaučiamės vis patogiau pirkdami nepažįstamus prekės ženklus. Be to, gali būti, kad dėl tos pačios priežasties – besikeičiančių įpročių – tampame vis mažiau lojalūs viskam, ką perkame.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų