„Olympic Casino“ – beveik 0,5 mln. eurų bauda

Didžiausios lošimų grupės Baltijos šalyse Estijos „Olympic Entertainment Group“ lažybų ir lošimų įmonei „Olympic Casino Group Baltija“ skirta 495 tūkst. eurų bauda.
Kazino ruletė
Asociatyvi nuotrauka: kazino / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Lošimų priežiūros tarnyba baudą įmonei skyrė už šiurkščius pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pažeidimus – bendrovė papildomai nepatikrino trijų asmenų, lošusių prie lošimo stalų Panevėžio kazino ir į žetonus keitusių 42,2 tūkst. eurų, tapatybių, pranešė tarnyba.

2018 metais atliktus neplaninį „Olympic Casino“ Panevėžyje patikrinimą nustatyta, kad šios operacijos nebuvo registruotos žurnale.

Įstatymas numato, kad bendrovės privalo pakartotinai nustatyti klientų, per parą atlikusių susijusias grynųjų pinigų keitimo į žetonus operacijas, viršijančias 1 tūkst. eurų, tapatybę. Nustačius ją, tokios operacijos turėjo būti nuolat registruojamos žurnale.

Už šiurkščius pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos pažeidimus įmonėms gali būti skirta nuo 2 tūkst. iki 1,1 mln. eurų baudų.

Bendrovės komentare teigiama, kad neatitikimas tarp teisės aktų ir kompanijos praktikos yra susijęs su pakartotiniu klientų tapatybės nustatymu (kuomet kliento tapatybė jau buvo nustatyta anksčiau), kliento identifikavimu ir registravimu jam patenkant į kazino patalpas ir registruojant kliento keitimus, viršijančius 1000 eurų.

Bendrovė laikosi pozicijos, kad Tarnybos sprendimas yra neteisingas, todėl bendrovė sieks panaikinti sprendimą ir ketina per numatytą laiką jį apskųsti teisme.

Lošimų priežiūros tarnybos sprendimas gali būti skundžiamas teismui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis