„Mūsų žmonės, suprasdami šio sprendimo svarbą, dėjo visas pastangas ir, glaudžiai bendradarbiaudami su Bendruoju pagalbos centru bei su įrangos gamintojais, atliko didžiulius tinklo atnaujinimo darbus, kad sprendimą, užtikrinantį skambinančiųjų numeriu 112 vietos perdavimą be SIM kortelės, įdiegtume kiek įmanoma greičiau“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
Taip pat „Omnitel“ iš savo pusės jau įdiegė sprendimą, kuris, Bendrajam pagalbos centrui atlikus reikiamus pakeitimus, suteiks galimybę „Omnitel“ klientams su Bendrosios pagalbos centru numeriu 112 susisiekti bei bendrauti ir SMS žinutėmis. SMS sprendimas ypač reikalingas negirdintiems arba dėl kokių nors priežasčių negalintiems kalbėti žmonėms.
„Bitė Lietuva“ popiet išplatino pranešimą spaudai, kuriame aiškina, kad BPC su bendrove „Bitė Lietuva“ dar lapkritį atliko reikiamus testus, atitiko keliamus reikalavimus ir patvirtino, kad skambinant pagalbos numeriu be SIM kortelės vietos duomenys nurodomi automatizuotu būdu.
„Tam, kad BPC automatizuotu būdu galėtų gauti vietos nustatymo duomenis skambinant be SIM buvo reikalingi tam tikri diegimo bei sistemos testavimo darbai. Kartu su BPC sėkmingai atlikus testavimą, „Bitės“ įdiegtas sprendimas pradėtas naudoti lapkričio pradžioje. „Bitė“ sėkmingai įdiegė ir pagalbos kvietimo SMS žinutėmis galimybę. Ji padės iškviesti pagalbą klausos ar kalbos negalią turintiems žmonėms“, – rašo bendrovės atstovė spaudai atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė.