Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omniva“ apyvarta Baltijos šalyse išaugo beveik iki 100 mln. eurų

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė logistikos bendrovė „Eesti Post“ pranešė, kad grupės apyvarta Baltijos šalyse praėjusiais metais padidėjo 4 proc. iki 99,8 mln. eurų.
Piniginė
Piniginė / Vida Press nuotr.

Daugiausia tam įtakos turėjo augantis siuntų kiekis bei informacijos verslo apimtys vidaus rinkoje bei iš pašto paslaugų gaunamos pajamos. Lietuvos ir Latvijos rinka pademonstravo itin spartų augimą, BNS informavo kompanijos spaudos tarnyba.

„Omniva“ pajamos iš siuntų pristatymo pernai padidėjo 12 proc. dėl itin sparčios paštomatų tinklo plėtros. Pajamos iš siuntų pristatymo per paštomatus grupės mastu išaugo 42 proc.: Estijoje jos augo 26 proc., Latvijoje – 59 pro.c, o Lietuvoje – net 93 proc.

Iš viso per praėjusius metus per „Omniva“ paštomatus siustų siuntų skaičius išaugo 45 proc.

Gerokai sparčiau pernai augo „Omniva“ antrinės įmonės Lietuvoje ir Latvijoje. Latvijos padalinio pajamos iš paštomatų ir kurjerių paslaugų praėjusiais metais išaugo beveik 50 proc. Paštomatų tinklas Latvijoje padidėjo 30 vienetų. O bendra Latvijos padalinio apyvarta siekė 1 mln. eurų.

Lietuvoje pajamos iš paštomatų paslaugų beveik padvigubėjo. O bendra „Omniva“ apyvarta Lietuvoje padidėjo 25 proc. ir viršijo 4,5 mln. eurų.

„Eesti Post“ („Estijos paštas“) grupę sudaro to paties pavadinimo patronuojanti įmonė Estijoje bei antrinė įmonė „Maksekeskus“, elektroninės prekybos įmonėms Baltijos šalyse siūlanti mokėjimų sprendimus, taip pat antrinės įmonės „Omniva“ Lietuvoje ir Latvijoje.

„Eesti Post“ Baltijos šalyse turi daugiau kaip 2,2 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?