Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omniva LT“ keičia siuntų pristatymo tvarką visoje Lietuvoje

Lietuvoje sparčiai daugėjant Covid-19 atvejų, paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ nuo lapkričio 3 d. savo iniciatyva laikinai keičia siuntų pristatymo paslaugas visoje Lietuvoje.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / „Omniva“ nuotr.
  • Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų paėmimo ir pristatymo paslauga privatiems klientams. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos iki šiol užsakytos kurjerinės siuntos bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio gavėjo perspėjimo. Nuo šiol norėdami išsiųsti siuntą, privatūs klientai galės tai padaryti tik paštomatu.
  • Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Susiklosčius situacijai, kai siuntos gavėjas yra saviizoliacijoje, didelės rizikos grupėje ar dėl karantino sąlygų negali atsiimti siuntos iš paštomato, kviečiame solidarizuotis ir paprašyti siuntą iš paštomato atsiimti kaimynų ar artimųjų.
  • Verslo klientams kurjerinių siuntų paėmimas iš nurodyto adreso ir pristatymas į verslo adresus vyks bekontakčiu būdu.

Bendrovė ragina žmones siuntas iš paštomatų atsiimti kaip galima greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir į jį būtų galima įdėti kitą siuntą. Taip pat, nepaisant reguliarios paštomatų dezinfekcijos, naudojantis paštomatu patariama mūvėti pirštines arba iškart pasinaudojus paštomatu dezinfekuoti rankas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos