„Omniva LT“ plečia verslą – siuntas pristatys visame pasaulyje

Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti „Omniva LT“ nuo šiol verslo ir privačių klientų siuntas pristato į visas pasaulio šalis. Šiam tikslui bendrovė sukūrė specialią internetinę platformą, kurioje vartotojai gali valdyti į užsienį siunčiamas siuntas, rašoma pranešime spaudai.
Simonas Bielskis
Simonas Bielskis / OMNIVA nuotr.

„Sukūrėme tarptautinių siuntų pristatymo paslaugą, nes įžvelgiame didelį Lietuvos e. komercijos verslo potencialą užsienyje. Tikime, kad šis sprendimas padės internete prekiaujančioms bendrovėms išplėsti klientų ratą“, – teigia „Omniva LT“ generalinis direktorius Simonas Bielskis.

Anot jo, dar iki šios paslaugos starto bendrovė iš privačių ir verslo klientų dažnai sulaukdavo užklausų dėl siuntų į užsienį. Norėdama detaliau išsiaiškinti poreikį, 2021 m. „Omniva LT“ inicijavo Lietuvos e. komercijos bendrovių tyrimą, ir paaiškėjo, kad net 35 proc. įmonių, siekdamos pagerinti savo e. prekybos rezultatus, planuoja plėtrą į užsienį. Tyrimo statistika taip pat rodo, kad 31 proc. apklaustų įmonių veiklą vykdo Baltijos šalyse, 25 proc. – kitose Europos valstybėse, 16 proc. – ne Europoje. Siuntų pristatymo į užsienį poreikį iliustruoja ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenys – jie rodo, kad šių metų pirmą ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pajamos, gautos už tarptautinius siunčiamuosius pašto siuntinius, išaugo net 67,4 proc.

„Mums kaip e. komercijos partneriams svarbu pasiūlyti sprendimus, pateisinančius verslo poreikius bei lūkesčius ir leidžiančius augti, – sprendimą teikti tarptautinių siuntų paslaugą argumentuoja S. Bielskis. – Verslui šiandien ypač aktualu turėti patikimą siuntų pristatymo visame pasaulyje partnerį, pagreitinti siuntų pristatymą ir optimizuoti tam skiriamas išlaidas.“

Lietuvoje išplėtota tarptautinių siuntų pristatymo platforma pasižymi patogumu – leidžia vartotojams visas į užsienį siunčiamas siuntas valdyti vienoje erdvėje. Platforma turi ir kitų funkcijų – siuntų sekimą bei užsakymų istoriją. Tarptautinių siuntų platforma veikia išoriškai ir nereikalauja integracijos bei papildomų IT išteklių. Visos platformoje registruotos siuntos gabenamos pagal Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutartį (CMR) ar Varšuvos konvenciją.

„Omniva LT“ paštomatų tinklą sudaro 300 paštomatų su daugiau nei 40 tūkst. siuntų skyrelių. Bendrovė pernai taip pat pristatė pirmąją lietuvišką išorinę prekių grąžinimo platformą FLIPO. „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui – AB „Eesti Post“, kuris valdo didžiausią paštomatų tinklą Baltijos šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų