„Omniva“ paštomatų tinklą išplėtė dvigubai, pajamos augo 44 proc.

Siuntų paslaugas teikianti „Omniva LT“ pernai savo paštomatų tinklą išplėtė dvigubai. Bendrovė tikina, kad sparčiai auga jų veiklos apimtys, maždaug 30 proc. siuntų yra iš Kinijos.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / „Omniva“ nuotr.

Per pirmus tris 2018-ųjų ketvirčius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2017-aisiais, siuntų skaičius Lietuvos rinkoje augo 37 procentais. Palyginamuoju laikotarpiu „Omnivos“ pristatytų siuntų kiekis išaugo 60 procentų, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.

„Praėjusiais metais pristatėme daugiau kaip 2 mln. siuntų ir augome kur kas greičiau negu pašto ir kurjerių paslaugų rinka“, – pranešime cituojamas „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.

Per praėjusius metus privačių vartotojų išsiųstų siuntų skaičius išaugo beveik 3 kartus, verslo klientų siuntų skaičius padidėjo daugiau kaip 60 proc., siuntų iš Kinijos augimas sudarė daugiau kaip 30 procentų.

Per 2018 m., palyginti su ankstesniais metais, bendrovės pajamos augo 44 proc. – iki 6,5 mln. eurų.

Per 2018 m. „Omniva“ į plėtrą investavo 3 mln. eurų. Investicijos buvo skirtos paštomatų tinklo plėtrai – bendrovė savo valdomą paštomatų tinklą išplėtė iki 150 paštomatų 57 šalies miestuose.

„Omniva“ yra numačiusi per 2019 m. į plėtrą investuoti iki 2 mln. eurų. Šios investicijos bus nukreiptos į tolesnę paštomatų tinklo plėtrą, kuris iki metų pabaigos turėtų padidėti iki 200–250 paštomatų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų