Per pirmus tris 2018-ųjų ketvirčius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2017-aisiais, siuntų skaičius Lietuvos rinkoje augo 37 procentais. Palyginamuoju laikotarpiu „Omnivos“ pristatytų siuntų kiekis išaugo 60 procentų, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
„Praėjusiais metais pristatėme daugiau kaip 2 mln. siuntų ir augome kur kas greičiau negu pašto ir kurjerių paslaugų rinka“, – pranešime cituojamas „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.
Per praėjusius metus privačių vartotojų išsiųstų siuntų skaičius išaugo beveik 3 kartus, verslo klientų siuntų skaičius padidėjo daugiau kaip 60 proc., siuntų iš Kinijos augimas sudarė daugiau kaip 30 procentų.
Per 2018 m., palyginti su ankstesniais metais, bendrovės pajamos augo 44 proc. – iki 6,5 mln. eurų.
Per 2018 m. „Omniva“ į plėtrą investavo 3 mln. eurų. Investicijos buvo skirtos paštomatų tinklo plėtrai – bendrovė savo valdomą paštomatų tinklą išplėtė iki 150 paštomatų 57 šalies miestuose.
„Omniva“ yra numačiusi per 2019 m. į plėtrą investuoti iki 2 mln. eurų. Šios investicijos bus nukreiptos į tolesnę paštomatų tinklo plėtrą, kuris iki metų pabaigos turėtų padidėti iki 200–250 paštomatų.