Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omniva“ prekės ženklo valdytojos pirmojo ketvirčio pajamos sunyko 22 proc.

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė pašto paslaugų ir logistikos bendrovė „Eesti Post“ (Estijos paštas) pranešė per pirmąjį šių metų ketvirtį gavusi 31,5 mln. eurų pardavimų pajamų – 22 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Didžiausias buvo įplaukų iš tarptautinio tranzito bei logistikos paslaugų, nurodoma pranešime.

Per tris šių metų mėnesius uždirbta 401 tūkst. eurų pelno, veiklos išlaidoms sumenkus 3 proc. iki 31,1 mln. eurų.

Bendrovės pranešime pažymima, jog pirmojo šių metų ketvirčio rezultatams didelės įtakos turėjo vasario pabaigoje Rusijos pradėtas karas Ukrainoje bei dėl jo sustabdyti siuntų su Rusija srautai, taip pat išaugusios energijos išteklių, degalų kainos.

„Eesti Post“ teikia pašto, siuntų, infologistikos, elektrinio atsiskaitymo ir tarptautinio tranzito paslaugas. Įmonių grupę kartu su patronuojančia bendrove „Eesti Post“ sudaro „Post11“ ir „Finbite“, antrinės Lietuvoje ir Latvijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?