„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Omniva“ prekės ženklo valdytojos pirmojo ketvirčio pelnas išaugo 33 kartus

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė pašto paslaugų ir logistikos bendrovė „Eesti Post“ (Estijos paštas) pranešė pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbusi 7 mln. eurų grynojo pelno - 33 kartus daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 „Omniva“ Pelnas

Pardavimų pajamos augo trečdaliu iki 39,5 mln. eurų.

Esminės įtakos pirmojo šių metų ketvirčio rezultatams turėjo COVID-19 pandemijos sąlygomis smarkiai pagyvėjusi elektroninė prekyba ir atitinkamai išaugusios jos siuntų pirkėjams pristatymo paslaugų pajamos, pažymima pranešime.

„Eesti Post“ teikia pašto, siuntų, infologistikos ir tarptautinio verslo paslaugas. Įmonių grupę kartu su patronuojančia bendrove „Eesti Post“ sudaro „Omniva LT“ Lietuvoje, „Omniva“ Latvijoje ir „Post11“. Grupę papildė „Finbite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs