Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omniva“ prekės ženklo valdytojos pirmojo ketvirčio pelnas išaugo 33 kartus

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė pašto paslaugų ir logistikos bendrovė „Eesti Post“ (Estijos paštas) pranešė pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbusi 7 mln. eurų grynojo pelno - 33 kartus daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 „Omniva“ Pelnas

Pardavimų pajamos augo trečdaliu iki 39,5 mln. eurų.

Esminės įtakos pirmojo šių metų ketvirčio rezultatams turėjo COVID-19 pandemijos sąlygomis smarkiai pagyvėjusi elektroninė prekyba ir atitinkamai išaugusios jos siuntų pirkėjams pristatymo paslaugų pajamos, pažymima pranešime.

„Eesti Post“ teikia pašto, siuntų, infologistikos ir tarptautinio verslo paslaugas. Įmonių grupę kartu su patronuojančia bendrove „Eesti Post“ sudaro „Omniva LT“ Lietuvoje, „Omniva“ Latvijoje ir „Post11“. Grupę papildė „Finbite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais