„Omniva“ prekės ženklo valdytojos pirmojo pusmečio pajamos sumenko penktadaliu

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė pašto paslaugų ir logistikos bendrovė „Eesti Post“ (Estijos paštas) pranešė per pirmąjį pusmetį gavusi 63,2 mln. eurų veiklos pajamų – 19,5 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai, o uždirbtas beveik 0,7 mln. eurų veiklos pelnas nepateisino lūkesčių.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anot pranešimo, tokiam rezultatui įtakos turėjo sumažėjusios tarptautinių paslaugų apimtys, augančios energijos kainos, smukęs vartotojų pasitikėjimas bei vienkartinės išlaidos. Pajamos sumažėjo visose paslaugų grupėse, o labiausiai – tarptautinių paslaugų srityje dėl Rusijos karo Ukrainoje sukeltos krizės.

Veiklos išlaidos sumažėjo 3,7 proc. iki 62,5 mln. eurų, sumenkus tarptautinių siuntų srautams bei išaugus sąnaudoms darbo užmokesčiui.

Bendrovės valdybos pirmininkas Martas Magis sakė, kad tarptautinės logistikos ir tranzito paslaugų paklausa, patyrusi kritimą dėl Rusijos karo prieš Ukrainą, atsigauna lėtai. Be to, „Omniva“ dėl Rusijai ir Baltarusijai įvestų sankcijų nutraukė komercinį bendradarbiavimą su šių valstybių atstovais, o tai turėjo neigiamos įtakos bendrovės finansiniams rezultatams.

„Nepaisant sudėtingos situacijos, susidariusios dėl karo, apsunkinančio tarptautinių paslaugų teikimą, greitai prisitaikėme prie pasikeitusios rinkos, aktyviai ieškome naujų tranzito rinkų ir investuojame į naujas aplinkai draugiškas technologijas, kurios artimiausiais laikotarpiais pakels pelningumą“, – pabrėžė M.Magis.

Siekdama plėsti tarptautinę veiklą ir didinti efektyvumą, „Omniva“ investuoja daugiau kaip 40 mln. eurų į naują siuntų rūšiavimo terminalą Kaune. Tai didžiausia iki šiol grupės investicija, o naujajame terminale bus aptarnaujamos tiek vietinės, tiek ir tarptautinės siuntos, nurodoma pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis