„Omniva“ prekės ženklo valdytojos pusmečio pelnas išaugo 7,7 karto

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė pašto paslaugų ir logistikos bendrovė „Eesti Post“ (Estijos paštas) pranešė pirmąjį pusmetį uždirbusi 12,3 mln. eurų grynojo pelno – 7,7 karto daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
„Omniva“ paštomatas
„Omniva“ paštomatas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 „Omniva“ Pelnas

Pardavimų pajamos augo 23,7 proc. iki 76,6 mln. eurų.

Antrojo metų ketvirčio įplaukos padidėjo 14 proc. iki 37,5 mln. eurų, grynasis pelnas – 3,6 karto iki 5,1 mln. eurų.

Anot bendrovės, esminės įtakos šių metų rezultatams turėjo COVID-19 pandemijos sąlygomis smarkiai pagyvėjusi elektroninė prekyba ir atitinkamai išaugusios jos siuntų pirkėjams pristatymo paslaugų pajamos.

„Eesti Post“ teikia pašto, siuntų, infologistikos ir tarptautinio verslo paslaugas. Įmonių grupę kartu su patronuojančia bendrove „Eesti Post“ sudaro „Omniva LT“ Lietuvoje, „Omniva“ Latvijoje ir „Post11“. Grupę papildė „Finbite.

„Eesti Post“ turi beveik 2,5 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų