Lėktuvų pertvarkymas yra gera priemonė padidinti ekonominės klasės pasiūlą, kai nauji lėktuvai Rusijai netiekiami, leidiniui sakė vienos iš oro linijų analitikas.
Devyniuose lėktuvuose 12 verslo klasės vietų planuojama pakeisti 25 ekonominės klasės vietomis. Bendrovė tam išleis daugiau kaip 331 mln. rublių. Iš jų 263 mln. bus išleisti aviacijos techninei įrangai iš PĮ „Jakovleva“ įsigyti, 40,7 mln. bus išleista perkonfigūravimo darbams, 14 mln. bus išleista projektinei dokumentacijai parengti, dar apie 5 mln. kainuos lėktuvų pervežimas į Žukovskio oro uostą.
Komponentai bus paimti iš sugedusių „Aeroflot“ transporto priemonių, orlaivių donorų ir atsarginių dalių iš PJSC „Jakovleva“ sandėlio atsargų, sakoma investicijų programoje. Darbus planuojama baigti 2025 m. balandžio mėn.
Devynių orlaivių perkonfigūravimas iš dviejų klasių į vienos ekonominės klasės orlaivius padidins „Rossiya SSJ-100“ lėktuvų parko talpą 2024 m. 3,7 tūkst. vietų, 2025 m. – 89,5 tūkst. vietų, o 2026 m. – beveik 104 tūkst. vietų.
Tai taip pat leis gauti papildomų pajamų iš ekonominės klasės vietų pardavimo už daugiau nei 300 mln. rublių per metus, kaip pažymima investiciniame projekte. Jo atsipirkimo laikotarpis – 2,6 metų.
Šiuo metu „Rossiya“ lėktuvų parke yra 78 „Superjet“, 61 iš jų yra dviejų klasių konfigūracijos: ekonominėje yra 75 vietos, verslo – 12.
Šiuos orlaivius „Aeroflot“ perdavė 2020-2023 m. oro linijų bendrovei pagal grupės vidaus strategiją iki 2028 m., kurios dukterinei įmonei buvo priskirtas pagrindinio vežėjo vidaus skrydžiams vaidmuo.
Likusiuose 17 „Superjet „Russia“ yra tik ekonominė klasė su 100 vietų. Šiuos orlaivius oro transporto bendrovė gavo tiesiogiai iš gamintojo.