„Negaudama naftos įprastomis komercinėmis sąlygomis iš Rusijos tiekėjų, “Orlen Lietuva„ turi galimybių ja apsirūpinti iš kitų tiekėjų, galinčių tiekti naftą iš Šiaurės jūros arba kitų telkinių. Taip pat turime galimybę importuoti degalus iš Vakarų Europos naftos perdirbėjų jūrų transportu per jau egzistuojančią infrastruktūrą – „Klaipėdos naftą“, – Energetikos ministerijoje vykusiame pasitarime sakė S.Zakalskis.
„Orlen Lietuvos“ technologai teigė, kad gamykla gali perdirbti bet kokio tipo naftą. Tiesa, dabar naudojamoje „Urals“ naftoje yra nemažai sieros, tad jos atitikmenų reikėtų ieškoti Saudo Arabijoje ar kitose to regiono šalyse.
„Žinoma, „Urals“ nafta yra šiek tiek pigesnė, nors tas skirtumas nedidelis, keli doleriai už barelį. Todėl atsigabenti naftos iš kitur tikrai nebūtų rūpesčių“, – sakė Lietuvos pramonininkų konfederacijos generalinio direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Jankauskas.