„Nuolat stebime mažmeninę degalų prekybos rinką Baltijos šalyse. Neatmetame galimų įsigijimų, jei tik atsiras patrauklus pasiūlymas. Tačiau koncerno mažmeninės prekybos segmentui ši kryptis nėra tokia svarbi kaip, pavyzdžiui, Vokietija, Lenkija ar Čekija. Kalbant apie tinklo plėtrą, Lietuvos rinkoje mes daugiau dėmesio skiriame kokybei, o ne kiekybei. Nuo 2008 metų vykdomas kaštų mažinimas ir kokybės gerinimas duoda rezultatų, tinklo pelningumas šioje šalyje didėja“, – rašoma dienraščiui atsiųstame „PKN Orlen“ spaudos biuro atsakyme.
„Orlen“ Lietuvoje valdo 26 degalines ir 3,5 proc. mažmeninės prekybos degalais rinkos. Latvijoje ir Estijoje „Orlen“ degalinių neturi. Palyginti, „Lukoil“ Lietuvoje turi 115 degalinių ir valdo apie 18 proc. rinkos.