Kaip 15min.lt pasakojo Asta, bilietą skristi iš Ispanijos į Ukrainą ji įsigijo kovo mėnesį. Po kurio laiko mergina gavo pranešimą, kad skrydis atšauktas. Paskambinusi paklausti, kada bus grąžinti pinigai, ji buvo paraginta parašyti skundą. Tai padariusi gavo atsakymą, kuriame teigiama, kad skundas bus apsvarstytas.
„Mūsų klientų aptarnavimo skyriaus atstovas susisieks su jumis, kad padėtų išspręsti jūsų skundą. Dėkojame už jūsų laiką ir kantrybę laukiant, kol mūsų atstovas susisieks su jumis. Prašome atkreipti dėmesį, kad ši žinutė išsiųsta automatiškai, o šis pranešimas nepatvirtina, kad jūsų prašymas yra svarstomas“, – rašoma atsakyme.
Niekas su manimi nesusisiekė, pinigų negrąžino. Suma nėra didelė, tačiau dėl atšaukto skrydžio griuvo mano planai susitikti su ilgą laiką nematyta mama.
„Tai buvo balandžio 18-oji. Dabar, kaip matome, jau rugpjūtis. Niekas su manimi nesusisiekė, pinigų negrąžino. Suma nėra didelė, tačiau dėl atšaukto skrydžio griuvo mano planai susitikti su ilgą laiką nematyta mama“, – piktinosi Asta.
Teisybės ji bandė ieškoti per keleivių teises ginančią bendrovę „Europe Direct“.
Tačiau gavo atsakymą, iš kurio buvo mažai naudos: jame tebuvo suminėti teisės aktai, kuriuose išdėstyta bendra tvarka, kaip sprendžiamos panašaus pobūdžio problemos.
„Parašiau jiems dar kartą ir paklausiau, ką turėčiau daryti, tačiau jokio atsakymo negavau“, – teigė mergina.
Pinigus turėjo grąžinti per savaitę
Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto skyriaus vyriausioji specialistė Gintarė Žydelienė 15min.lt sakė, kad tiek ilgai negrąžindama pinigų už kelionės bilietą bendrovė „Wizz Air“ gali užsidirbti baudą, nes pagal galiojančią tvarką, tai privaloma padaryti per savaitę.
G.Žydelienė sakė, jog kadangi Asta turėjo skristi iš Ispanijos, ji turi kreiptis į šios šalies atsakingą instituciją, prižiūrinčią, kad oro bendrovės laikytųsi tvarkos.
Pasak jos, ar keleivis gali prašyti kompensacijos, priklauso nuo to, kada oro bendrovė pranešė apie atšauktą skrydį. Jeigu tai padarė vėliau nei prieš dvi savaites, keleivis gali tikėtis kompensacijos. Asta jos tikėtis negali – apie atšauktą skrydį ji buvo informuota laiku.
G.Žydelienė sakė, jog kadangi Asta turėjo skristi iš Ispanijos, ji turi kreiptis į šios šalies atsakingą instituciją, prižiūrinčią, kad oro bendrovės laikytųsi tvarkos.
„Ši institucija greičiausiai galėtų nubausti oro bendrovę už reglamento pažeidimą“, – pridūrė ji.
„Wizz Air“: klientė nesureagavo į mūsų laiškus
Šeštadienį 15min.lt redakciją pasiekė „Wizz Air“ komentaras. Jo vertimą pateikiame:
Klientė Asta atsiuntė kompensacijos prašymą balandžio 18 dieną. Mūsų įrašai rodo, kad jai tą pačią dieną atsakė mūsų klientų aptarnavimo tarnyba ir paprašė jos atsiųsti savo banko duomenis, kad būtų pradėta kompensavimo procedūra. Banko kortelė, su kuria ji atliko mokėjimą, jau nebegaliojo, ir todėl padaryti pervedimą į jos kortelę buvo neįmanoma. Asta niekada neatsakė į šį kreipimąsi. Ji dar kartą pateikė prašymą rugpjūčio 8 dieną ir gavo tokį patį atsakymą su prašymu atsiųsti savo banko duomenis, tačiau į jį taip pat nereagavo.
Kartais nutinka, kad dėl tam tikrų kliento pašto dėžutės nustatymų, laiškai iš klientų aptarnavimo tarnybos nukeliauja į brukalo dėžutę, todėl klientams, laukiantiems atsakymo iš „Wizz Air“, rekomenduojame nuolatos tikrinti savo brukalo dėžutę.
Pinigai bus grąžinti kliento banko naudojama valiuta, remiantis oficialiais dienos, kai vyks pervedimas, valiutų kursais.