Palyginimui, 2019 metais grupė fiksavo 1,7 mlrd. eurų grynąjį pelną, teigiama IAG rezultatų ataskaitoje.
Pajamos sumenko beveik 70 proc. nuo 25,5 mlrd. eurų iki 7,8 mlrd. eurų.
Tuo tarpu keleivių skaičius iki šiol išlieka gerokai mažesnis, nei buvo iki pandemijos.
„Mūsų rezultatai atspindi rimtą COVID-19 poveikį mūsų verslui“, – teigė IAG vadovas Luisas Gallego.
Pajėgumų lygis siekė vos 33,5 proc. ankstesnių metų lygio ir toliau buvo „neigiamai veikiamas COVID-19 pandemijos, kartu su vyriausybių įvestais apribojimais ir karantino reikalavimais“, pažymėjo grupė.
IAG šiuo metu įgyvendina griežtą išlaidų mažinimo strategiją ir jau atsisakė tūkstančių darbo vietų.
Bendrovė teigė, kad jau panaikino „didelę daugumą“ iš planuojamų panaikinti 10 tūkst. darbo vietų bendrovėje „British Airways“ ir 500 darbo vietų bendrovėje „Aer Lingus“.
„Ėmėmės efektyvių veiksmų, kad išsaugotume grynųjų srautus, padidintume likvidumą ir sumažintume savo sąnaudų bazę. Nepaisant šios krizės, mūsų likvidumas išlieka stiprus“, – pažymėjo L. Gallego.
IAG likvidumas siekė 10,3 mlrd. eurų, įskaitant 2,7 mlrd. eurų kapitalo padidinimą ir 2 mlrd. svarų paskolų įsipareigojimą, dėl kurių susitarta gruodį.
Ne kuro sąnaudos pernai sumažėjo 37,1 procento.
Pandemija visame pasaulyje pakirto oro kelionių paklausą, o didelė dalis lėktuvų buvo nutupdyti.
Tarptautinė oro transporto asociacija prognozuoja, kad pasauliniai keleivių srautai atsigaus lėčiau nei tikėtasi šiais metais, nes naujos koronaviruso atmainos sukelia infekcijų atvejų skaičiaus šuolį, priversdamos vyriausybes imtis papildomų veiksmų jų plitimui sustabdyti.