Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Procter & Gamble“ prekės ženklo vadovė: laikas susitaikyti, kad vartotojas yra sąmoningas

P&G prekės ženklo vadovė Roisin Donnelly sako, kad laikas susitaikyti su faktu, kad vartotojas yra sąmoningas, kritiškas, nepasitikintis, rašo brandrepublic.com.
P&G
P&G / „Scanpix“ nuotr.

Pasak jos, industrijoje atsiranda naujų rinkodaros ir pardavimo būdų, naujų prekeivių, o taip pat technologijos, kurios padeda vartotojui būti sąmoningu. Taigi tai yra skaidrumo amžius.

Ji primena, kad 8 ir 9 dešimtmečiai buvo aukso metai tiekėjui. Kitus du dešimtmečius dominavo prekybininkas, o dabar atėjo vartotojų amžius.

„Vartotojas turi didesnį pasirinkimą nei bet kada, daugiau informacijos, didesnes galimybes būti išgirstas. Ir jis reikalauja daugiau nei bet kada“, – rašo ji.

Informacijos ir vartotojo amžiuje pasitikėjimas prekės ženklais ir institucijomis mąžta. Tačiau rinkodara vis dar turi įvairių būdų vartotojui pasiekti.

Šiemet matėme daug pavyzdžių, kai įmonės kūrė įkvepiančias reklamas, įgalinančias, kuriomis siekė kurti savo įvaizdį, įgyti pasitikėjimą.

Pasak R.Donnelly, labai svarbu, kad pagrindinė reklamos mintis neapsiribotų vien tik produktu. 

Ji teigia, kad tam yra svarbu ne tiek kūrybiškumas ar inovacijos kiek įvairovė.

„Turime įsitikinti, kad samdome geriausius talentus, skirtingų lyčių, tautybių, amžiaus, religijos, taip pat skirtingo stiliaus, turinčius skirtingų idėjų, patirčių“, – rašo ji.

Pasak R.Donnelly, sėkmės paslaptis išlieka ta pati – reikia suprasti savo vartotoją ir kurti jo poreikius atitinkantį produktą geriau nei tą daro kiti.

„Tegul vartotojas būna širdimi viso to, ką mes darysime kitąmet“, – rašo ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?