Vėlavimai iki kelių valandų
Balandžio pradžioje piliečiai socialiniuose tinkluose pradėjo dalintis savo patirtimi apie „Air Baltic“ skrydžius.
Lienė (vardas pakeistas) rašė: „Sėdime Frankfurto oro uoste. Rytinis skrydis buvo atšauktas. Tikimės, kad pateksime į vakarinį skrydį. Prašysiu kompensacijos. Prarasta visa darbo diena.“
Su panašia situacija susidūrė ir Justina (vardas pakeistas), skridusi iš Helsinkio.
„Vakar 21.20 val. turėjau išskristi iš Helsinkio į Rygą. 9 val. ryto gavau pranešimą, kad išskrisiu 3 valandomis vėliau.
Vėliau skrydis buvo atidėtas dar du kartus. Galiausiai išvykome tik 2 val. nakties. Pilotas atsiprašė nepaaiškinęs, kodėl“, – skelbė ji.
Latvijos piliečiai įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose išreiškė pastebėjimus, kad tokia situacija buvo skrendant į įvairius miestus – Oslą, Taliną, Londoną, Stokholmą, Helsinkį ir kitus – arba iš jų.
Tačiau kodėl keliautojus užklupo bendrovės „Air Baltic“ vėlavimai?