10. „Canon”. Nors įmonė ir yra labai svarbi fotografijos pramonėje, vartotojų intereso ji beveik nebesulaukia.
9. „Honda“. Šio prekės ženklo internete vis dar ieškoma gana dažnai, bet jis ne toks populiarus, kaip buvo prieš 15 metų.
8. „Ferrari“ vis dar mėgstamas ir internete, tačiau gerokai mažiau nei anksčiau.
7. „Oracle“ interneto vartotojų beveik nebedomina.
6. „Dell“ kažkada buvo kompiuterių karalius, o dabar įmonės šlovę užgožė vartotojų meilė mobiliesiems prietaisams.
5. „Adobe“ vis dar yra didžiulė kompanija, tačiau vartotojai dabar yra mažiau priklausomi nuo „Adobe Flash“ (nuo tada, kai buvo pristatytas HTML5), todėl ir internete rečiau ieško informacijos apie „Adobe“.
4. „Palm“. „Palm Pre“ buvo asmeninis skaitmeninis asistentas. Dabar „Palm“ galima laikyti dar viena išmaniųjų telefonų išpopuliarėjimo auka.
3. BMW. Interneto vartotojai nenustojo ieškoti informacijos apie šį automobilių gamintoją – BMW niekas nepamiršo.
2. „Sony“. Nors „PlayStation“ išlieka stiprus ir populiarus produktas, „Sony“ nebėra tokia populiari, nes konkurencinėje kovoje elektronikos rinkoje jai sekasi sunkiai.
1. „Nokia“. Dar visai neseniai kompanija buvo mobiliųjų telefonų lyderė, o dabar šis prekės ženklas vos gyvas.