„Panasonic“ šiais metais tikisi daugiau nei ketvirtadaliu solidesnio grynojo pelno

Vienas pirmaujančių pasaulyje Japonijos plataus vartojimo elektronikos gamintojas „Panasonic Corp.“ tikisi grynojo pelno augimo šiais finansiniais metais 27 proc., nepaisant pasaulinio lustų deficito bei koronaviruso pandemijos.
„Panasonic“
„Panasonic“ veikla / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Visame pasaulyje žymaus gamintojo atnaujintos prognozės skelbia, jog šiais finansiniais metais, kurie baigsis 2022-ųjų kovą, grynasis pelnas sieks 210 mlrd. jenų (1,9 mlrd. JAV dolerių), o pajamos išaugs 4,5 proc. iki 7 trln. jenų.

„Panasonic“ ketina aktyviau mažinti išlaidas bei aktyviau įgyvendinti persitvarkymo priemones, kad paskatintų pelno augimą.

Per praėjusius finansinius metus, kurie baigėsi kovo 31-ąją, „Panasonic“ grynasis pelnas sunyko 27 proc. iki 165,1 mlrd. jenų, pajamoms sumenkus 11 proc. iki 6,7 trln. jenų.

„Panasonic“ – tarptautinis koncernas, valdantis su daugiau nei pusę tūkstančio įmonių ir tyrimų centrų visame pasaulyje, turintis beveik 260 tūkst. darbuotojų.

Per pastaruosius 12 mėnesių „Panasonic“ rinkos kapitalizacija išaugo 57,3 proc. iki 2,96 trln. jenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis