Pandemija savo sėkmei pasinaudojusi įmonė 30 proc. didina darbo vietų skaičių

Vieniems verslams ši pandemija tapo pragaištinga, o kitiems – tikra sėkmės istorija. Pandemija paskatino naują duomenų bumą, kurį sėkmingai išnaudojanti įmonė „Exacaster“ 30 proc. didina darbuotojų skaičių ir planuoja augti dvigubai per ateinančius keletą metų.
Darbas
Darbas / „Exacaster“ nuotr.
Temos: 2 Darbas Verslas

Kuria gerai apmokamas darbo vietas: priimtus specialistus perkvalifikuos

Pasak Šarūno Chomentausko, duomenų analizės sprendimų bendrovės „Exacaster“ vadovo, COVID-19 pandemija verslo skaitmenizacijos procesus paspartino galbūt penkmečiu, o gal ir visu dešimtmečiu. Tai rinkoje sukėlė naują duomenų rinkimo bumą ir milžinišką duomenų analizės įrankių bei šios srities specialistų paklausą.

Kaip teigia Š.Chomentauskas, duomenų sandėlių, duomenų analizės ir personalizacijos sprendimų paklausa šiemet itin sparčiai auga tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje.

Reaguodama į rinkos tendencijas „Exacaster“ į savo paslaugų plėtrą ir naujų darbo vietų kūrimą šiemet planuoja investuoti daugiau nei milijoną eurų, jau dabar 30 proc. didina darbuotojų skaičių ir planuoja dvigubinti pajamų augimą per ateinančius keletą metų. Įmonė yra duomenų analizės sprendimų lyderė Baltijos šalyse, sėkmingai konkuruojanti pasaulinėje rinkoje ir eksportuojanti daugiau nei 90 proc. savo sprendimų.

„Jau šiandien ruošiamės 30 proc. didinti darbuotojų skaičių ir priimti itin gerai apmokamų specialistų – duomenų inžinierių. Pasaulinės tendencijos rodo, jog tai bus reikalingiausia profesija 2021 metais. Deja, duomenų inžinierių darbo rinkoje stipriai trūksta, jų paruošiama labai mažai, nors poreikis yra didžiulis. Todėl tinkamą patirtį turinčius „Back-end” specialistus, kurie nors ir neturi didelės patirties dirbant su mūsų naudojamais įrankiais ir duomenų inžinerijos plonybėmis, esame pasirengę patys perkvalifikuoti“, – pažymi Š.Chomentauskas.

Į duomenis atsigręžė susidūrę su dilema: arba išmoksi dirbti internetu, arba neišgyvensi

Duomenų verslo bumą sukėlė pandemija ir griežti karantino suvaržymai, kai įmonėms teko ieškoti naujų būdų, kaip pasiekti vartotojus ir suprasti jų poreikius internetu.

Pasak „Exacaster“ vadovo, ištikus pandemijai daugelis įmonių buvo pastatytos prieš faktą: arba išmoksti dirbti internetu, arba neišgyvensi, mat daugelyje verslų užsakymai išaugo kartais, o kai kurios įmonės tam buvo visiškai nepasiruošusios.

„Daugelis įmonių, pradėjusios rimtai dirbti skaitmeninėje erdvėje, susidūrė su trimis duomenų problemomis. Visų pirma, dirbant su skaitmeniniais kanalais reikia matyti, kas vyksta realiu laiku, o tradicinės duomenų analizės sistemos duomenis analizuoti leidžia tik kitą dieną ar net vėliau. Antra, augantys duomenų kiekiai atvėrė technines spragas – ne visos sistemos pajėgios susidoroti su keletą kartų išaugusiais duomenų kiekiais. Vartotojai susidūrė su lūžtančiomis ataskaitomis ir duomenų trūkumu. Ir galiausiai norint panaudoti šiuos išaugusius duomenų kiekius, reikia ir duomenų analitikų, ir duomenų mokslininkų: šie specialistai reikalauja naujų įrankių bei aukštos duomenų kokybės”, – jų verslo augimą lėmusias priežastis vardijo Š.Chomentauskas.

Pasak vadovo, nemažai įmonių jau prisijaukino debesijos technologijas, o tai atveria didžiules galimybes pasinaudoti naujausios kartos duomenų analizės įrankiais.

„Pasinaudodama naujausiomis technologijomis, tokiomis kaip mūsų „Customer360” platforma, kiekviena įmonė šiandien gali kiekvienam klientui teikti jam patraukliausius pasiūlymus. Ir jei prieš metus tokiam sprendimui įdiegti penkių specialistų komanda būtų turėjusi dirbti pusmetį ar metus, šiandien tą galima padaryti per dieną”, – pastebi duomenų analizės įmonės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų