Pandemijai pakirtus keliautojų srautus, „British Airways“ atsisako viso „Boeing 747“ parko

JK oro linijų bendrovė „British Airways“ nusprendė atsisakyti viso savo plataus fiuzeliažo, dvigubo denio orlaivių „Boeing 747“ parko, penktadienį pranešė bendrovė, reaguodama į didžiulį COVID-19 pandemijos smūgį tarptautinėms oro kelionėms.
„Boeing 747-436“
„Boeing 747-436“ / „Wikimedia Commons“ nuotr.

„Su dideliu liūdesiu galime patvirtinti, kad nusprendėme nedelsiant nutraukti viso mūsų 747 orlaivių parko naudojimą“, – teigiama oro transporto bendrovės pranešime, atsiųstame naujienų agentūrai AFP.

„Dėl kelionių nuosmukio, kurį sukėlė COVID-19 pasaulinė pandemija, vargu ar mūsų nuostabusis „dangaus karalius“ kada nors vėl bus naudojamas teikti komercines paslaugas „British Airways“, – pridūrė bendrovė.

Keturis šimtus keleivių talpinantis „Boeing 747“ pradėtas gaminti 1970 metais ir per šiuos dešimtmečius dominavo tarptautinių oro kelionių bei krovinių gabenimo srityse.

Remiantis 31-ą tokį orlaivį turinčios bendrovės pareiškimu, „British Airways“ šiuo metu skraidina daugiau šių lėktuvų nei bet kuri kita oro linijų bendrovė.

Ji pridūrė, kad paskutinis lėktuvas turėjo būti „išleistas į pensiją“ 2024 metais, nes vežėja pereina prie modernesnių ir degalus taupančių modelių, tokių kaip „Boeing 787“ ir „Airbus A350“.

Pandemija smogė oro transporto sektoriui.

Praėjusią savaitę „United Airlines“ perspėjo, kad gali atleisti net 36 000 darbuotojų.

Tuo tarpu australų „Virgin Australia“ perims amerikiečių įmonė.

Gegužės mėnesį „British Airways“ savininkė IAG pranešė, kad per tris mėnesius iki kovo pabaigos jie patyrė 1,68 mlrd. eurų grynųjų nuostolių.

Oro linijų bendrovė paskelbė planuojanti atleisti 12 000 darbuotojų, o praėjusį mėnesį pranešė parduosianti vertingų turimų paveikslų, kad surinktų lėšų.

Tuo tarpu pati „Boeing“ paskelbė apie 16 000 darbuotojų atleidimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis