„Šiais metais pavasariui vėluojant vartotojai vėliau suskubo apsipirkti naujajam sezonui. Todėl drabužių, avalynės, kosmetikos ir kai kurių paslaugų segmentų pardavimų augimas atitiko visos mažmeninės rinkos tendencijas“, - teigia prekybos centro „Panorama“ direktorė Birutė Kalanovaitė. „Ta pati situacija pasireiškė ir „Panoramoje“, todėl antrąjį ketvirtį buvo užfiksuotas didesnis pardavimų augimas“.
Anot prekybos centro direktorės B. Kalanovaitės, didėjantys pardavimai siejami su efektyviais rinkodaros veiksmais, taip pat nuo metų pradžios atnaujinamu ir stiprinamu prekių ženklų portfeliu. „Nuolat atidarome naujas parduotuves, o kai kurias dabartines keliame į naujas, pirkėjams patogesnes vietas“, – teigia B.Kalanovaitė.
Nuo metų pradžios PLC „Panorama“ atsidarė iš viso 6 naujos parduotuvės. Pavasarį čia įsikūrė keturios vienintelės Lietuvoje parduotuvės: „Cortefiel“, „Pedro del Hierro“, „Springfield“ ir „Women’secret“, priklausančios vienai didžiausių Europos tekstilės bendrovių „Grupo Cortefiel“. Duris taip pat atvėrė avalynės parduotuvė „Deichmann“ ir apatinių drabužių parduotuvė „Atlantic“. Be naujų parduotuvių, „Panoramoje“ plečiamas paslaugų sektorius sveikos gyvensenos šalininkams, kuriame svarbią vietą užima sveiko maisto restoranas „Takeway“.
Rudenį „Panoramoje“ parduotuvių ir paslaugų atsinaujinimas bus tęsiamas. Iki šių metų pabaigos PLC „Panoramoje“ atsidarys dar 8 naujos parduotuvės, tarp kurių tokie prekiniai ženklai, kaip „Next“, „Minimood“, „KidzOne“, „Kika“ ir kiti. Paslaugų sektorių sustiprins grožio salonas „Expert“ ir speciali pramogų erdvė vaikams „Pasakų šalis“. Šiuo metu jau ruošiamasi didžiausiai kitų metų naujienai - prekybos tinklo milžinės H&M atidarymui.